2012 ÖMSS Sonuçları Açıklandı

Ana Sayfa » Engelli » 2012 ÖMSS Sonuçları Açıklandı
29 Mayıs 2012 - 19:33

 

2012 ÖMSS Tercih ve Yerleştirme Sonuçları İçin TIKLAYINIZ

 

2012 ÖMSS Tercih ve Kura Başvuruları 11-20 Temmuz Tarihleri Arasında


BASIN DUYURUSU

(29 Mayıs 2012)

 

2012 Özürlü Memur Seçme Sınavı (ÖMSS): Sınav Sonuçlarının Açıklanması


29 Nisan 2012
tarihinde yapılan 2012-ÖMSS’nin değerlendirme işlemleri tamamlanmıştır.

Sınav sonuçları 29 Mayıs 2012 günü saat 21.30’dan itibaren ÖSYM’nin http://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden açıklanacaktır.

Adaylar sınav sonuçlarını belirtilen internet adresinden T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile öğrenebileceklerdir. Sınav Sonuç Belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecektir.

Sınav sonuçlarına ilişkin sayısal bilgilere aşağıdaki bağlantıdan erişilebilecektir.

Adaylara duyurulur.

ÖSYM BAŞKANLIĞI

2012-ÖMSS Sonuçları

İlginizi Çekebilecek İçerikler

Boğaziçi Üniversitesi 18 bin TL Maaşla Personel Alıyor

Boğaziçi Üniversitesi Bilgi İşlem ve Yayım Daire Başkanlığı’nda görev yapmak üzere...

Zeytinburnu Belediyesi 2 Avukat Alım İlanı

ZEYTİNBURNU BELEDİYE BAŞKANLIĞINA İLK DEFA ATANMAK ÜZERE AVUKAT ALIM İLANI Zeytinburnu Belediye...

Erdek Belediyesi 2 Engelli Temizlik İşçisi Alım İlanı

İş İlan No (00004651599) Türkiye İş Kurumu BANDIRMA HİZMET MERKEZİ ERDEK BELEDİYE BAŞKANLIĞI...

İzmit Öğretmenevi Garson (Servis Elemanı) Alım İlanı

İş İlan No (00004654343) Türkiye İş Kurumu KOCAELİ ÇALIŞMA VE İŞ KURUMU İL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİT...

Alay Belediyesi 1 Tekniker alacak

ALAY BELEDİYE BAŞKANLIĞINA İLK DEFA ATANMAK ÜZERE TEKNİKER ALIM İLANI Alay Belediye Başkanlığı...

Meriç Belediyesi 8 Memur alım İlanı

MERİÇ BELEDİYESİ’NE İLK DEFA ATANMAK ÜZERE MEMUR ALIM İLANI Meriç Belediye Başkanlığı...

Okuyucu Yorumları

  1. ismail
    26 Kasım 2012 - 12:38

    haa bide sonuçlar internet adresinizden ya da postaneden adresinize gönderilmeyecektir diyo kazandıkta haber verilmesi kaldı

  2. ismail
    26 Kasım 2012 - 12:37

    yaa bu sonuçlar açıklandı ama sonuçta herhangi bir kadroya yerleşemediniz yazıyor tekrar çekiliş olcakmış ne zaman olcak bize bilgi werebilir misiniz?

  3. ümit yaşar çaylı
    02 Kasım 2012 - 04:30

    bizim durumumuz ne olacak kuranın sonuçlarını açıklarında bizlerde rahat edelim. beklemekten çok sıkıldık.açıkların artık bekletmeyin bizleri ne olur bize bir kulak verin.

  4. oktay baz
    20 Ağustos 2012 - 22:32

    ömky dan kura sonuçları baktım sunuçlar niye görunmiyor

  5. oktay
    20 Ağustos 2012 - 22:26

    sayın başbakanım özurlu arkadaşlarımız kurada ismmi çıkanlar hayırlı olsun ya kalan özurlu arkadaşlar ne yapacaklar yınemi kura olucakmı geri kalan engeli arkadaşlarımız insan deyğilmı saygılarımla arz ederım

  6. mustafa ersöz
    14 Ağustos 2012 - 22:02

    arkadaşlar ben ilkokul mezunuyum ama tercih yapmadım sonradan oğrendim tercihi şimdi ne yapacağım kuralar açıklanmış aday işlemlerine hergun girip çıkıyorum bir sonrki tercih varmı boş bekliyoruz bilgisi oln varsa lutfen açıklayabilirmi saygılarımla

  7. muhittin
    09 Ağustos 2012 - 06:38

    arkadaşlar kurrayı baş bakan recep tayip erdoğan cekecekmiş hayırlısıyla inşallah dilediğinizialırsınız bende gecen seneden atanan memurum ama bizimkisini mili eğitim bakanlığı yapmıştı sınavı ben şu anda 2.senemdeyimsizleride aramızda görmekten mulu olurum

    • cenan
      09 Ağustos 2012 - 10:43

      nasıl öğreneceğiz hata verıo sayfa

  8. vedat balcı
    08 Ağustos 2012 - 07:38

    nezaman acılanıcak sonuclar

  9. ERSİN
    03 Ağustos 2012 - 06:51

    kura sonuçları tam olarak nezaman açıklanacak herkeze bol şanslar diliyorum izmirden ersin

  10. hatice
    27 Temmuz 2012 - 13:55

    selamün aleyküm arkadaslar bende sizdenim ama köyde olduğum için fazla bilgi edinemiorum lütfen bi haberi olan ne bileyim sonucu ögrenen banada haber verebilirmi 05545936385 _05433767906 numaradan ulasabilirsiniz simdiden saolun

  11. ali tok
    27 Temmuz 2012 - 11:05

    bizde çok uğraştık giremedik

  12. hürdes
    27 Temmuz 2012 - 04:16

    merhaba ösym ömyk ile ilgili tercih ve kura sonuçları ne zaman açıklanacak umudumuzu buna bagladık diyaliz hastasıyım heycanda tansıyon fırlıyor valla havanın sıcagıda cabası
    lütfen biran önce açıklansında millete rahat etsin bukadar oyalamak niye anlamadım hem kura nerede çekildi göreniniz varmı arkadaşlar

  13. Emine
    23 Temmuz 2012 - 17:51

    kurada tercih yapma hakkınız bulunmamaktadır yazıyor sanırsam belli oldu galiba bende sanırsam kazanamadım :( ne diyeyim bi işim olsun isterdim hayırlısı neyse o olsun artık kazananlara başarılar…

  14. Cengiz
    20 Temmuz 2012 - 07:13

    Selam arkadaşlar ben sınava girmedim akat sonuçlar bugünmü açıklanıcak tamam ı bunu merak ediyorum, yardımcı olursanız sevinirim.

  15. yasemin
    17 Temmuz 2012 - 15:45

    arkadaşlar tercihlerinizi yapmadıysanız en geç cuma ya kadar tercihlerinizi yapın ve gönderin. aksi halde kura sonuçlarını boşuna beklemiş olursunuz. ösym nin an sayfasına girip niteliklerinize uygun 15 tercih yapmanız gerekiyo. herkeze hayırlı olsun

    • cengiz
      20 Temmuz 2012 - 07:15

      selam yasemin hanım ben tercihimi falan yaptım ama kura cuma günümü cekilecek bunu merak ediyorum bi bilginiz varmı ?

  16. osman yavuz
    14 Temmuz 2012 - 07:58

    ömkuy sonuçlarıne zaman açıklanacak acaba merakla bekliyorum beni bilgilendirirmisiniz tel no= 5439425070

  17. ümit
    09 Temmuz 2012 - 05:47

    ne olursa olsun hayırlısı olsun

  18. hurrem sultan
    07 Temmuz 2012 - 08:13

    arkadaşlar 11 temmuzu bekleyin o gün verilen şifreden ösymnin sitesine girip kurada çıkıp çıkmadığınızı öğrenebilirsiniz ben 183 ü aradım bu bilgiyi verdiler ayrıca tercihde bu siteden yapılacakmış.

  19. MEHMET AVCI
    03 Temmuz 2012 - 16:42

    ben mehmet ankara ömkuy sonuçları ösym 11-20 temmuz 2012 tarihli allah olsun.inşallah olsun iyi akşamları…msn adresi.mehmet85-70@hotmail.com

  20. adem
    03 Temmuz 2012 - 11:04

    ya arkadaşlar bu kura çkim sonuçları ne zaman acıklamnacak bilen va mı??

  21. mehmet baskın
    02 Temmuz 2012 - 18:50

    ben mehmet baskın yegenim 25 mayıs 2012 son başvuru tarihli özürlü personel alınacak diye çorum aile ve sosyasl politikalar müdürlügüne müracat etti kura çekim tarihi 28 haziraan 2012 tarihinde ösym tarafından açıklanıp sitede yayınlanacagını söylemişler ne varki tc kimligini ve şfresini sonuçlar bölümünden giriyoruz saglıklı bir olumlu yada olumsuz yanıt alamıyoruz ösym yi barıyorum telefon sürekli meşkul yanı allaha emanet gece 2 de bile meşkul telefon yani bilgilendirecek kimse yok

  22. erkan
    02 Temmuz 2012 - 07:36

    sa benim izmir alsancakta kaydımı yaptığım ömkuy sonucunda bir cevap alamadım sizden cevap bekliyorum

  23. fırat tombak
    01 Temmuz 2012 - 20:57

    bekle bekle yorulduk beee ne sonuçmuş bi gün verin vijdansızlar yediğiniz ekmek dizinize durmasın :)

  24. abdulsamet
    01 Temmuz 2012 - 15:42

    ömkuy sonuçlarını ösym ais aday işlemleri sisteminden öğrenebilirsiniz.

  25. imran çelik.
    01 Temmuz 2012 - 14:18

    yorumunuz yayın kriterlerimize uymaması nedeniyle yayınlanmamıştır.

  26. Bayram tekin
    01 Temmuz 2012 - 08:00

    Ben bekliyorum arkadaşlar bu konuda bilginiz olursa bana ulaşa bilirmisiniz 05313204345 bol şans facebook adresim 001_2@hotmail.com

  27. DENiZ
    01 Temmuz 2012 - 07:00

    Selam yeni haber alanvarmi kurayla ilgili arkadaslar 10 temuz diyurla dogrumu net kackisi alacaklar acaba bilenvarmi

  28. Tuğrul Baş
    30 Haziran 2012 - 20:28

    slm aleyküm ben aradaım 183 ama ne bilim biliptemi söylemiyolar ama tarih belli deyil diyolar nasıl kuraysa bu anlamadım gittiiii kandırılıyormuyuz ne yani sonuçta eliniz elimiz boş dönerseniz hiç şaşırmayınnnnnn nde olsa büyüklerimiz en iyisini biliyorrrr ofof bu beklemekten sıkıldım yaaaaaaaa bune yaaaaa

  29. bülent
    30 Haziran 2012 - 05:35

    selam arkadaşlar mereak etmeyin yüzdük kuyruguna geldik temmuzn 20 sinde açıklanacakmış bende sizler gibi merek ediyorum ama yapılacak bişey yok arkadaşlar….

  30. mustafa
    28 Haziran 2012 - 18:35

    bu 183 ü arayan oldumu bilgilendirin lütfen

  31. ekrem
    28 Haziran 2012 - 16:35

    hele bi kuraya girmeden çakal çukal leş kargaları girsinde geriye kelen kadroyuda kurayla alırlar herhalde bunlar hak yemez yahu bunlar ehli müslüm adamlar

  32. ali özkul
    28 Haziran 2012 - 08:16

    sabredin arkadaşlar elbette açıklanacak rabbim tüm kardeşlerimi sevindirsin inşallah allah hakkımızda ne hayırlıysa onu versin..

  33. DENiZ
    27 Haziran 2012 - 17:13

    iyi aksamlar arkadaslar kura cekils sunucunu bilen varsa lutfen suylermisiniz noma 05355230184

  34. DENiZ
    27 Haziran 2012 - 17:03

    Kura sunuclarina sifreyle nerden bakiyursunuz arkadaslr

  35. gülay cevher
    27 Haziran 2012 - 12:00

    bizler atamalar ne zaman olacak derken alımlar bir şekile oluyor nedense il il alımlara bakın arkadaşlar özellikle il milli eğitim vs gibi yerler torpili olan giriyo

  36. güray
    27 Haziran 2012 - 07:24

    arkadaşlar türkiye genelinde toplam 2000 memur alınacak kjura usulu ile inşallah kazanırsınız

  37. güray
    27 Haziran 2012 - 07:19

    ARKİLER sabretin ya hayırlısı neyse odur ya

  38. coşkun
    27 Haziran 2012 - 04:15

    bu başvuru ne zaman açıklanacak acaba

  39. AyhaN
    25 Haziran 2012 - 11:41

    Bugün baktım ama sonuçlara rastlamadım sanırım henüz açıklanmamış…

  40. Ahmet karacadağ
    24 Haziran 2012 - 21:43

    arkadaşlar kura ne zaman çekilecek bilen biri varsa allah rızası için söylesin

  41. hakan günal
    21 Haziran 2012 - 16:59

    herşey nasip nasipse olur inşallah altından kupun olsa susuz ceşmeden dolmaz yigit nekadar yigit olursa olsun düşenin dostu olmaz inşallah düşmeyiz

  42. muzaffer
    21 Haziran 2012 - 16:08

    arkadaşlar açıklanırsa bana da haber verseniz 05334509186

  43. ayşe
    19 Haziran 2012 - 19:17

    selamin aleyküm neden açıklanmıyor acaba dalga mı? geçıyor bizimle…

  44. murat
    18 Haziran 2012 - 20:24

    slm arkadaslar hergun bakiyorum ama aciklanmiyo hayirlisi 1ay sonra insaallah a.emanet olun

  45. savaş ateş
    18 Haziran 2012 - 07:43

    arkadaşlar ben her allahın günü bakıyorum henüz açıklanmamış kura sonuçları . eğer sonuçlara ulaşan olursa benide bilgilendirsin lütfen

    • alper
      18 Haziran 2012 - 18:03

      haklısın bnde hergün bakıyorum ama acıklama yok nasıl acıklama ise bu

  46. Tuğrul Baş
    17 Haziran 2012 - 21:14

    slm aleyküm öncelikle allahın slm vede bereketi üzerinize olsun zelişte salladı heralde nerede çekilmiş neden kimsenin haberi yok bırak ya dalgayı zeliş neyse allaha emanet olun saygılarr

  47. İRFAN
    17 Haziran 2012 - 12:01

    slm arkadaşlar zeliş hanım kuralar çekildi dediniz doğrumu çekildiği eminmisiniz kuraları bilen varmı arkadaşlar

  48. ERCAN
    16 Haziran 2012 - 06:06

    slm ben 100/95 görme özürlüyüm ösymenin kura başvurdum kura ne zaman çekilecek bilen varsa bilgilendirirse sevinirim msnem serseri5156@hotmail.com şimdiden tşkler

  49. zeliş
    15 Haziran 2012 - 14:12

    slm arkadaşlar biraz daha sabırlı olalım açıklanacak inşallah haziranın 15inde kura çekildi pazartesi açıklanır belki allah’ım hayırlısıyla nasip eder inşallah hepimiz için

  50. tümer karaca
    15 Haziran 2012 - 12:31

    ösym kuarya çekiliş serbest olabılır hayırlı olsun

  51. yahsan
    14 Haziran 2012 - 11:11

    arKadarşLar bu kurada sarıhaLey war dıye kura iptaLl odiLdi Haber,n,z oLsn

  52. yücel
    14 Haziran 2012 - 10:17

    Arkadaşlar ÖMKUY’un sonuçları açıklandı mı? Açıklandı ise nerden ulasabilieim.Lütfen Allah rızası için biri birşeyler söylesin.ÖMMS değil kura ile çekilecek olan sonuçlar gerekli.

  53. ALİ GÖK
    12 Haziran 2012 - 18:17

    arkadaşlar sonuçlara neden ulaşılmıyor lütfen cevap yazın.

  54. muammer
    12 Haziran 2012 - 12:48

    bu kura çekim işi bence yapıldı ve akp yandaşları bilgilendirildi. biz hiçbir zaman öğrenemeyecez bu sonuçları.

  55. Hasan
    12 Haziran 2012 - 05:58

    Arkadaşlar tam bilen varsa. hasantutus83@hotmail.com veya 544 817 10 55 ten ulaşsınlar lütfen

  56. soner demir
    09 Haziran 2012 - 14:06

    arkadaşlar ben giremiyorum

  57. erdoğan güney
    08 Haziran 2012 - 11:02

    sınav sonuçları ne zaman çok merak ediyorum hadi hayırlısı

  58. yeliz
    07 Haziran 2012 - 07:40

    arkadaşlar hemen açıklanmazmışş 1 ay sonra diye duydumm bende heyecanla bekliyorumm

  59. dilan
    07 Haziran 2012 - 07:23

    ömkuy sonuçlrını ögrenmek istiyorum fakat sifre veya t.c no yanlıştır diye yazı geliyo ekrana na yapabilirim beni bilgilendirirmisiniz cevabını bekliyorum

    • rabia
      09 Haziran 2012 - 07:45

      banada sürekli yanlış diyordu t.c veya şifre şifreyi büyüklü küçüklü işaretlerle girin ozaman çıkar

  60. hülya
    06 Haziran 2012 - 23:11

    bence kuraları cekerken bizde göreliyiz nasıl ıspatlayacaklar ize çıkmazsa çıkmadığını

  61. murat
    06 Haziran 2012 - 19:38

    arkkadaşlar kura sonuçları açıklandı diyorlar
    ama interneten çıkmıyor bilen biri varsa
    msj atsın bana e mail adresi muratdogandere@hotmail.com bekliyorum

    • ramazan çakmak
      13 Haziran 2012 - 18:12

      murat kuralar çekildi doğru ama açıklamıyorlar

  62. okan
    06 Haziran 2012 - 11:18

    ya kardeşim nasıl bir sistem bu ya anlamış değilim arkadaslarımız kac gündür sonuçları öğrenmek istiyorlar ama bir türlü ulasamıyorlar

  63. sıddık
    06 Haziran 2012 - 11:04

    arkadaşlar bu kara nezaman belli olacak.cvb

  64. Özgür
    06 Haziran 2012 - 06:11

    merhaba arkadaşlar ömkuy sonuçları sanırım henüz açıklanmadı ösym bu kura sonuçları üzerinde fazla durmuyor bunu anlamış değilim internetten takip edin diyorlar ama internetten birşey bulamıyoruz kesin bir tarihi yokmu bu ömkuy sonuçlarının ?

  65. sevket
    05 Haziran 2012 - 18:06

    iki gündür ömkuy sonuçlarını öğrenemiyorum nerden öğrenebiliriz

  66. raziye
    05 Haziran 2012 - 16:41

    ömkuy sonuçları nasıl öğreneceğim çok merak ediyorum lütfen beni bilgilendirin

    • yeliz
      07 Haziran 2012 - 07:37

      yok hyrr
      1 ay sonra açıklanacakmışş

    • serpil
      14 Haziran 2012 - 15:17

      istihareye yatılacakmışşş. . .

      • Tuğrul Baş
        17 Haziran 2012 - 21:04

        öncelikle slm aleyküm herkeze dahada ne serpil ya istihareymiş allah nasip etmişse olur yiyecemizekmek varsa olur yok yoksa sen ne yaparsan yap olmazzzzzzz bu böyle bilinsin allah inş bizimde yüzümüze bakar inş aminnnnnnn

  67. kaan
    04 Haziran 2012 - 20:57

    ömkuy ne zaman açıklanacak ve nereden bakabilirim sonuçlara? kuralar nezaman lütfen cvb verin

    • ulaş
      02 Ağustos 2012 - 17:57

      arkadaşlar dıkkatle okuyun Kura çekimleri 9 Ağustos 2012 tarihinde saat 11.30’da Ankara ATO Salonu’nda gerçekleştirilecektir.
      Ülkemizde ve dünyada ilk kez 29 Nisan 2012 tarihinde düzenlenen Özürlü Memur Seçme Sınavı (ÖMSS) ve Kura ile Özürlü Memur Kadrolarına yerleştirme yapılmasında son kulvara girildi. ÖSYM Başkanlığı tarafından hazırlanan ÖMSS yerleştirmeleri ve Kura çekimleri Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın iştirak edecekleri bir toplantı ile 9 Ağustos 2012 tarihinde saat 11.30’da Ankara ATO Salonu’nda gerçekleştirilecektir.

      ÖMSS sürecinin son dönemecinde, 11 – 20 Temmuz 2012 tarihleri arasında memur adaylarının yaptığı tercih işlemleri sonrasında aday memurların ÖSYM tarafından yapılan yerleştirme sonuçları Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın katılacakları bir toplantı ile açıklanacak. Ayrıca toplantıda Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan kura ile atanacak olan özürlü memur adaylarının kura çekimini de başlatacak. ÖMSS’ye giren ve kuraya başvuran tüm adaylar sınav sonuçlarını eşzamanlı olarak ÖSYM’nin internet adresinden ( http://www.osym.gov.tr ) öğrenebileceklerdir.

      Toplantıya başta Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Sayın Fatma Şahin olmak üzere birçok Bakan ile Türkiye’nin birçok yerinden özürlü sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve engeliler katılacaklar.

  68. mücahit çavaş
    04 Haziran 2012 - 13:21

    hergün hergün bakiyorum internete kura şonuçlari di hani yok ulaşamiyorum

  69. ibrahim kırkaya
    04 Haziran 2012 - 09:14

    sınav sonuçlarına ulaşamıyorum.

  70. yüksel
    03 Haziran 2012 - 19:10

    ösym sınav sonuçları öğrenmek istiyorum bana yardımcı olurmusun 05423392285 cevap istiyorum

  71. hasan karakavak
    03 Haziran 2012 - 14:23

    kura sonuçlarını ögrenebilecegimiz bir site adresi varsa yazarmısınız lütfen buradan bir bilgiye ulaşamıyorum

  72. ercan uca
    03 Haziran 2012 - 07:47

    sınavsonuclarını ogrenmek ıstıyorum yardımcı olurmusunuz05327033085

  73. hakan
    03 Haziran 2012 - 04:32

    ösym sınav sonuçlarını öğrenmek istiyorummm ????

  74. ayşe
    02 Haziran 2012 - 18:53

    ömkuy sonuçlarını orenmek ıstıyorumm sıtemı açamıorummlutfen cvp ıstıyorummm ????

  75. medine duacı
    01 Haziran 2012 - 14:52

    sınav sonuçlarını ögrenmek istiyorum

  76. YILDIZ ERDOĞAN
    30 Mayıs 2012 - 09:39

    2012 ÖMKUY sınav sonuçları

  77. abdulsamet
    30 Mayıs 2012 - 06:42

    sonucları ögrenmek istiyorum lütfen bana sonucları bildirin 0544 217 71 48

  78. islam burta
    30 Mayıs 2012 - 03:54

    ömkuy sonuçlarını öğrenmek istiyorum

    • ramazan çakmak
      04 Haziran 2012 - 14:08

      ÖMKUYU MERAKLA BEKLİYORUM BENDE

    • ergin
      27 Haziran 2012 - 15:25

      arkadaşlar ömkuy kuraları temmuz ayı içinde yapılacak isterseniz bimer aile sosyal politikalar daire başkanlığını arayıp sorabilirsiniz telefon numarası 183 kura takibi ösym den yapıjacak bol şanslar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SİTEMİZDEKİ BENZER İÇERİKLER

Erdek Belediyesi 2 Engelli Temizlik İşçisi Alım İlanıİş İlan No (00004651599) Türkiye İş Kurumu BANDIRMA HİZMET MERKEZİ ERDEK BELEDİYE...
Hatay İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Engelli Büro Memuru Alım İlanıİş İlan No (00004651019) Bu ilana sadece Kişisel Durumu “Engelli” olanlar...
Yalova İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Engelli Büro İşçisi Alım İlanıİş İlan No (00004651055) Bu ilana sadece Kişisel Durumu “Engelli” olanlar...
Et ve Süt Kurumu Diyarbakır Engelli Büro İşçisi alacakİş İlan No (00004648448) Bu ilana sadece Kişisel Durumu “Engelli” olanlar...
TCDD Karabük Engelli Mekaniker-Lokomotif Alım İlanıİş İlan No (00004643589) Bu ilana sadece Kişisel Durumu “Engelli” olanlar...
TCDD Afyonkarahisar Engelli Mekaniker-Lokomotif Alım İlanıİş İlan No (00004643614) Bu ilana sadece Kişisel Durumu “Engelli” olanlar...
Mardin Emniyet Müdürlüğü Engelli Büro İşçisi Alacakİş İlan No (00004641223) Bu ilana sadece Kişisel Durumu “Engelli” olanlar...
MEB Engelli Personel AlacakMilli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü çok sayıda engelli...
Manisa Büyükşehir Belediyesi Engelli Harita Teknikeri alım ilanıManisa Büyükşehir Belediyesi 1 adet Engelli Harita Teknikeri alacak. İşe alınacak...
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi 20 Engelli Büro Memuru AlacakKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi 20 Engelli Büro Memuru Alacak. Başvurular...

EN SON YAPILAN YORUMLAR

Soru ve Cevaplarla KPSS Tercih Rehberi-1 için merhabaa diyorki;

lisede bilgisayar okudum. uni de bilgisayar prog. 2. sinifta biraktim. aof halkla iliskiler okudum yine aof iktisattan devam ediyorum. benimde bilgisa

35 Bin Şehit ve Gazi Yakını İle Gaziye Kamuda İş İmkanı için Muhammet Sınar diyorki;

Ben kore gazisi çocuğuyum iş imkanlrı hakkında bilgi almak istiyorum. Herhangibi bir kamu iş sektöründe çalışma hakkım varmıdır.

Samsun Çarşamba Belediyeler Birliği Personel Alım İlanı için Tarıkbilgin diyorki;

Kaynakçıyım belgem var.belediyenin herhangi bölümünde çalışmak istiyorum.05447416699.çarşamba