Atanamayan Öğretmenler Sağlık Personeli Olsun

Ana Sayfa » Diğer » Atanamayan Öğretmenler Sağlık Personeli Olsun
19 Şubat 2012 - 22:17
Sağlıkta çoğalan hizmet koluyla birlikte personel ihtiyacı da giderek artıyor.

Hemşire alım ilanı veren özel hastanelere başvuru gelmiyor. En dikkat çekici örnek özel bir hastanede yaşandı. Boşalan başhekim yardımcılığı için 25 kişi başvururken, bütün branşlarda hemşire alım ilanına cevap veren çıkmadı. Özel Hastaneler ve Sağlık Kuruluşları Derneği Genel Sekreteri Cevat Şengül, ülke genelinde hemşire ihtiyacının 200 bine yaklaştığını bildirdi. Şengül, “Atanamayan kimya, biyoloji ve fen bilgisi öğretmenleri sağlık personeli olsun.” önerisinde bulundu.

Özel Hastaneler ve Sağlık Kuruluşları Derneği (OHSAD) Genel Sekreteri Cevat Şengül, personel ihtiyacına yönelik sorunun çözümü için şunu teklif ediyor: “Başta kimya, biyoloji, fen bilgisi bölümlerinde mezun olan binlerce öğretmen işsiz. Bunlar 6 aylık eğitimden sonra hemşire ya da sağlık memuru olabilir. Bu da sıkıntıyı çözer. Öğretmelerimiz de iş bulma noktasında sıkıntı yaşıyor. Verilecek 6 aylık eğitimle onlar da sisteme dahil edilsin. Hem biz hem de onlar rahatlasın.” Sağlık konularına yakın alanlarda eğitim almış öğretmenlerin bu açığı kısa sürede azaltabileceğini ifade eden Şengül, Türkiye için hemşire açığının ciddi bir noktaya geldiğini ve bunun özel hastanelerde daha fazla hissedildiğini vurguluyor. Bir de buna özel hastanelerden kamuya geçen hemşirelerin fazlalığının eklendiğini kaydeden Şengül, “Özellerde yıllarca yoğun bakım hemşireliği yapanlar aile hekimliğine geçti. Şimdi belge dolduruyor.” ifadesini kullanıyor. Bakan Akdağ ile bu konuyu paylaştıklarını ve bu süreçte olumlu bir düzenleme olabileceğinin altını çiziyor.

Türkiye’deki hemşire sayısındaki yetersizlik rakamlara da yansıyor. OECD ülkelerinde bin kişiye 8,4 hemşire düşerken, bu rakam Türkiye’de bin kişiye 1,5 kişi olarak kendini gösteriyor. Diğer yandan Türkiye’ye getirilmesi planlanan yabancı hemşirelerin ise özellikle güvenlik açısından ciddi tehlikelere yol açabileceği ve sayının da yetersiz olması dikkat çekiyor.

Yabancı hemşireler beklemede

Türkiye’ye getirilmesi planlanan yabancı hemşireler konusunda ise netleşen bir durum henüz yok. Bunların çalışma koşulları ile ilgili Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı bir çalışma yürütüyor. Özellikle gelecek hemşirelerin güvenlik açısından ciddi tehlikelere yol açabileceği ve sayının da yetersiz olacağı aktarılıyor.

Kaynak: Çağlar Avcı-ZAMAN

  • hemşire alımı
  • hemşireler doktor olabilir mi
  • kimyagerlerin hemşire olması
  • kimyagerler hemsire olabilir mi
  • kimyagerlere hemşirelik hakkı
  • biyologlara hemşirelik hakkı 2012
  • sağlık bakanlığı öğretmen alımı
  • fen edebiyat fakültesi mezunlarına hemşirelik
  • biyoloji mezunları hemşire
  • sağlık meslek liselerine öğretmen alımı 2012

İlginizi Çekebilecek İçerikler

MKE 52 Daimi İşçi Alacak

MAKİNA ve KİMYA ENDÜSTRİSİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ İŞÇİ ALIMI HAKKINDA DUYURU Kurumumuzun...

DSİ 518 Sözleşmeli Personel Alacak

Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü (DSİ) 518 adet sözleşmeli personel alacak. Alımı yapılacak...

Kamu Kurumları 30 Bin Geçici Personel Alacak

Hürriyet Gazetesinden Noyan Doğan’ın haberine göre önümüzdeki dönemde kamu kurumları...

Lisans ve Önlisans Mezunu 13 Bin Polis Memuru Alınacak

2017 yılı 21. dönem POMEM 13 bin polis memuru alımı için Polis akademisi tarafından duyuru...

Memurum.biz Android Uygulaması Google Play’de Güncellendi

Memurum.biz Android uygulaması Google Play’de güncellendi. Android işletim sistemine sahip...

Halkbank 2017 Bayram Ettiren Kredi Kampanyası

Halkbank 50 bin TL’ye kadar 48 ay vadeyle 1,10-1,18 faiz oranlarıyla bayram ettiren kredi...

Okuyucu Yorumları

  1. dry
    20 Aralık 2012 - 18:49

    Anadolu universtesi yasli bakimi dali okuyon bi ogrenci olarak bu uygulamayi cok sacma buluyrm 6 aylik egitimle ne ogrenilebilir gerckten cok merak ediyrm kimya bolumu okuyon arkadaslarimiz is imkanlari olmadigi icin bu oneri islerine geliyr ama hemsirelik sadece birilerine is imkani sunulmasi degil burada insan hayati soz konusu iki yillik egitimden sonra anotomi fizyoloji terminolji se hastalik bilgisi gormemize ragmen bize bile hemsire denilmiyrken bazi hemsirelik haklari verilmiyrken 6 aylik egitimden sonra sizlerin hemsire olmasini gercekten sacma buluyrm fen fakultesindeki arkadaslarim merak etmeyin ulkemizde boyle zehir gibi kafalar olduktan sonra sizler icin daha cok imkan bulunur

  2. ayşe
    16 Kasım 2012 - 21:02

    arkadaşlar bu öneri ile ilgli son durum ne bılgısı olan varmı

  3. ersdf
    01 Kasım 2012 - 12:08

    atanamayan öğretmenler simit satsın

  4. kimyacı
    14 Ağustos 2012 - 20:52

    Arkadaşlar gördüğünüz gibi işi garantii olan insanlar her zaman kendini düşünür sadece etrafa laf takmaya çalışırlar ne yazık ki ülkemizde çoğu insan bencil ve empati yeteneği olmayan okumuş veya okumamış bir çok kişi ile dolu ben kimya okudum ve dört senede bitirdim her mesleğin kendine göre zor durumları var yalnız hemşire arkadaşlara şunu söylemek istiyorum;sizdeki hava kimsede yok malesef bence kimyager veya biyolog alıp hastanelere doldurmasınlar sağlık personellerini eğitimlere götürüp empati, nlp, stres kontrolü gibi eğitimlerde bulundursan çünkü oldukça sert olan herkes için kesinlikle demiyorum bazı sorunlu insanlar var sanki bedava çalışıyorlar gibi hastalara neler söylüyorlar neler. yukarıda bizlere laf eden hemşireler orada sizin annenizi ya da babanızı azarlasalar bende derim sağlık personeline başka bölümlerden insan alınsın eğer sorun sizce kalite düşürülecekse bence yükselir bundan emin olun dönem başı beş ders görüp eğitim dönemini yarısını gezerek yarısını uyuyarak geçiren beş yılda mezun olan hemşire arkadaşlarım var yatmaya alışınca çalışmak size zorr geliyorr bırakında biz çalışalımm..

  5. KARTAL
    16 Temmuz 2012 - 16:08

    SANKI 4 YİL OKUYORSUNUZ DA NE BILIYORSUNUZ. ya odanızda uyursunuz yada hastanede burnunuz havada gezerken görüyoruz.

  6. lale çakırgül
    15 Temmuz 2012 - 20:47

    Eğer her 4 yıllık okulu bitiren hemşire olabiliyorsa. Doktorda olur. Onlarda da açık var. Sayın Cevat Şengül aslında düşünmüştür ama söyleyememiştir. Bence herkes her yere atansın. meslek diye bir şey olmasın. Kimse ben uzmanım demesin. Bu memleket bu gidişle çoook yakında çökecek. Hastalarda boşa yakınmasın, Herkes 6 ayda hemşire oluyordu da biz niye 4 yıl okuduk. Verin benim geri kalan zamanlarımı. Bende diğer mesleklerde çalışacağım. Hatta ben hemşirelik yaparken diğerlerinin de yapamıyorum zaten. Cihaz bozuluyor ( monitör, pamp, kan gazı cihazı,insülin pompası,..); Mühendis, Teknisyen gelmeden yapıyorum. Kan şekeri, idrarda keton, dansite ect.. bakıyorum. Hastalar yabancıysa, tercumana gerek duymadan anlaşıp derdini çözüyorum… O kadaaar çok ki. Herkez hemşire olsun olsun ki, bu kontenjandan hemşişreler hasta bakmaya başladığında zavallıların hallerini göreliim. Özellikle bu gibi önerileri sunan insanlara bakmalarını canııı gönülden isterim…. Yandım Allah şarkısı her an moda olabilir..

  7. kimyager
    13 Temmuz 2012 - 07:33

    arkadaşlar neyin tartışmasını yapıyosunuz özellikle hemşire arkadaşlara sesleniyorum mecbur olmasak böyle bi uygulamayı kabul edermiyiz bizi atamıyorlar napalım işte bulamıyoruz onca yıl okuduğumuz boşa mı gitsin zaten ilk başta öncelik sizin önce biz diye tutturmuyoruz ki neden sadece kendinizi düşünüyosunuz herkese bi ekmek kapısı açılacaksa bu duruma sevinmelisiniz unutmayın başkalarının iyiliğini düşünmeyen asla düzgün bir düşünce yapısına sahip olamaz…Saygılarımla KİMYAGERRRRRRRR

  8. hemşiree
    05 Temmuz 2012 - 20:52

    Böyle saçma sapan istekler oldukça daha çok dönüp dolaşıp aynı yere gelirler. İyi o zaman biz de 6 aylık eğitimle biyolog olalım öğretmen hatta doktor olalım. Herkesin işi kendine beyler bayanlar boşuna da düşünüp hayal kurmayın bu ancak uzaaaaakk bir hayalden ibaret…

  9. yüksel
    27 Haziran 2012 - 07:49

    Özel Hastaneler ve Sağlık Kuruluşları Derneği Genel Sekreteri sayın Cevat Şengül gerçekten kutluyorum.Çok mantıklı bir çözüm önerisi sunmuştur.Yetkililerimiz inşallah bir an evvel böyle bir uygulamayı hayata geçirirler ve atanamayan fen bilgisi öğretmenleri vefen alanında eğitim alanında eğitim almış öğretmenlerde iş sahibi olurlar ülkemize hizmet ederler.

  10. dilek
    01 Haziran 2012 - 05:35

    nasıl bir saçmalıktır bu bizim 4 yıl okuyup emek harcadığımız mesleğimizi 6 ayda nasıl başka branjlara verilebiliyor 6 ayda bu meslek öğrenilebiliyorsa buyrun öğrenin sağlık personelinin kalitesini düşürmek mi istiyorsunuz

    • gökhan
      19 Aralık 2012 - 12:02

      devamlı 4 yılda alınan egitim diyosunuz.hemşirelik okuyup 2 yıllık ön lisans diploması alıpta hemşire olan bir kişi var aranızda.bunları neden söylemiyosunuzzzzz.tamam 6 ay kısa bir süre ama unutulmamalı ki biz kiyagerler ve biyologlar sizlerin aldıgı egitimin çok çok üstünde egitim gördük,su götürmez bir gerçegide bilmeniz gerekir ki iğne yapmaktan kal amaya kadar bir çok şeyi pratikte yaptık.siz diyorsunuz ki bu hemşirelik hak edenindir.ozaman hastenelerde beklerken ölen insanları,canı burnunda sadece şu ilçları kullan gel demesi için bekledikleri doktorları neden görmezden geliyosunuz…biz kpss 90 puanlarla yerleşemeyen kimyacılar siz 50 ler 60 larla yerleşen hemşireler.neden çok zekisinizde daha yüksek puan almıyosunuz.çünkü altınız kuru.saygılarımla kimyager…

  11. ezgi
    28 Mayıs 2012 - 05:05

    çatlasanızda patlasanızda oluyoruzz maaaleseff demek ki denkmiş 6 ayla 5 yıl haha :D

    • davut
      24 Ekim 2012 - 05:33

      yorumunuz yayın kriterlerimize uymaması nedeniyle yayınlanmamıştır.

  12. ömür
    19 Mayıs 2012 - 21:23

    ya allahaşkına benim 2. yılım oldu hala elime iğneyi alırken acaba hastama zarar verirmiyim diye ellerim titrer bu ülkede ne kadar nankör insan var akıllının biri kalkmış dr.ları övüp hemşirerlği küçümsüyor ulan gerizekalı dr.gelip teşhis koyar hemşire tedavi ve bakım yapar sadece teşhisle kim kurtulmuş bakımsızlıktan ölen insan var sen hiç mi huzurevi görmedin hayatında neymiş efendim mühendis öğretmen oluyormuş öğretmen polis oluyormuş ya nekadar cahilce konuşuyosunuz onlara can emanet değil ama sağlıkçıya can emanet nasıl aynı kefeye konur ya ben girip sınıfta ders anlatırım ama bi öğretmen nerden bilir arterin venin yerini yada nasıl alır iğneyi iğne yapar allahaşkına biraz ufkunuzu geniş tutun beee

  13. gelecek
    29 Nisan 2012 - 18:41

    bu uygulamayı sonuna kadar desteklıyorum zıraat muhendıslerı ogretmen olurken hıç kımse ses etmedı aldıgımız derslerde bunun ıcın yeterlıdır.

  14. mmm..
    27 Nisan 2012 - 16:05

    atanamayan onca hemşire varken ; nasıl 6 aylık bi egitimden sonra ögretmenleri hemşire yaparsınız!! önce güzel bi alım yapın atansın saglıkçılAr sonra eger eksiklik varsa böyle bi şeyi uygulayın.. hemşirelikte sonuçta bi can emanet ediliyor 6 aylık bi süreçte kime ne ögretilecek bu hiç mantıklı degil daha güzel kararlar verin.. bu ülkede herkes birbiri için çalışıyor bi yerlere gelmek için ugraşıyor bi çok kişinin hakkını yersiniz… üniversite mezunu egitimliden bahsediyosunuz igne vurmanın serum takmanın hasta bakımı yapmanın sizce ne egitimi olabilir bilgi degil pratik olmalı bnce 6 ayda bu hiç bir şekilde olmazz.inşallah daha mantıklı bir karar veririsiniz yada güzel bi alım yapıp açıkta kalan yerlere boyle bi alım yaparsınız..

  15. cvcvcv
    26 Nisan 2012 - 05:47

    bir gelişme var mı?

  16. YÜKSEL
    25 Nisan 2012 - 11:08

    Gerçekten çok mantıklı bir uygulama olur fen bilgisi öğretmenlerine biyoloji bölumu mezunlarına ve ilgili bölümlerin lisans mezunlarıne yeterli bir mesleki eğitim verilerek hemşirelik ünvanını almaları sağlık sektöründeki açığı kapatır ve daha kaliteli hemşire ve sağlık personelinin yetişmesini sağlar.Ayrıca eğitim fakültesinin bitirip atanamayan öğretmenlerin iş sahibi olmalarını sağlar ülke olarak büyük bir sıkıntı olan durum ortadan kalkmış olur ve rekabeti artırır.İnşallah yetkililerimiz bu konuda hiç vakit geçirmeden bir düzenleme yaparlar

  17. hemşire!!
    19 Nisan 2012 - 19:03

    pardon histoloji fizyoloji görüyormuşlar arkadaşım DAHİLİYE CERRAHİ PSİKYATRİ HASTA İLETİŞİMİ KADIN DOĞUM ÇOCUK derslerin nerde senin söyle bir triodiektomi hastasına hangi pozisyon verilir nasıl yaklaşılır bir larejektomi hastasına napılır diyebettes mellituslu kişi neye dikkat eder ne ilaç alır önemi nedir hasta eğitimi nedir neyi biliyosunuz ??? iğne vurmayı altı ayda değil 6 günde gelin ben öğretiyim !!! hemşirelik iğne vurmak kan almak serum takmak değildir kusura bakmayın onu babamda yapar. hemşirelik sizin bildiğiz gibi doktor yardımcılığıda değil. dünyanın her yerinde hemşire doktor kadar itibarlı kendine köle arıyon bu adam ancak bir tüccar. 4 sene iğne yapıyomuşuz vay anasını bi taraflarımızı sıkıyoruz o hastalara bakıcaz eğitim vericez yürütücez temizlicez iyleştiricez die bi svo lu hasta iğne anında ölebilir bileniniz var mı ? iğne yapıyomuş yaa hemşire oldu hasbam eskiden iğneciler vardı inan onlar kadar bile olamazsınız. gidin biyolog olun kimyager olun fizyolog olun mesleğime çamur atmayın. atıyosanızda adınızı hemen koşa koşa listelere yazdırmayın. tutarsızlık çünkü. ayrıca açın bi üniversite klavuzunu hemşirelik bölümünün sizden ne kadar yüksek puanla girdiğine bakın önce kazanın sonra konuşun

    • engin
      17 Mayıs 2012 - 09:51

      sayın hemşire lakaplı kendini bilmez kişi..size ancak böyle bi hitap gerekir…çünki sizler kendilerinizi bir yerinizin kabarıklı olduğunu görüyorsunuz..unutmayın ki ahirette siz daha fazla itibar görmeyeceksiniz…aldiğiniz derslerin bir kaç orusunu yazmışsınız da ben size biyologların aldığı derslerden bir kaç soru yazarsam okumanızdan dahi şüphe edersiniz…şimdi bizlere laf ile bir yerinizi yücelterek değil adam gibi yorum yapın…önce adam olun sonra gelin yorum yazın…ve senin aklın yoksa biz ne yapalım bizlere sizin öğrendiğiniz uygulamaya koyacağınız derslerin 6 ayda sınav dahilinde yapabileceğimiz soruluyor bizde kabul ediyoruz yani sizin 4 yılda yaptığınız bizler 6 ayda yapacağımıza inanıyoruz…sen bu laflarla itibarlı mı sanıyorsun kendini bu ancak k. afrikada yamyamların arasında mümkün olabilir…

  18. selmaa
    13 Nisan 2012 - 09:32

    ben beden eğitimi öğretmenliği mezunuyum lisedende sağlık meslek lisesi mezunuyum bence öncelik verilecekse bize verilmeli. liseyide 4 yıllık okuduk alın size 4 yıl.

  19. cemile demir
    07 Nisan 2012 - 09:03

    bence çok çok güzel bir uygulama olacak,çünkü üniversite mezunu,eğitimli,bilgili,iyi eğitim almış kişiler işsiz kalmayacaklar, 6 aylık bir eğitimle hemşire olacaklar.hem hemşire ihtiyacı karşılanacak,hemde iyi eğitimli üniversite mezunu kişiler işsiz kalmayacaklar.ben bir hemşire olarak, bu konuya çok sıcak bakıyorum.hemde sağlık sektöründe, değişik alanlarda mesleki eğitim almış,aynı zamanda sağlık alanında da eğitim almış,güzel bir karma ortamımız olacak.değişik fikirlerde birçok kişinin olduğu güzel bir çalışma ortamı olacak.kesinlikle hizmet kalitesi artacak…bu fikir kimden çıktıysa, çok güzel,yerinde ve mantıklı bence.hayrılısı olsun diyorum.en kısa zamanda arkadaşlarımızı aramızda görmekten mutlu olacağımı söylemek isterim…

  20. nesli
    05 Nisan 2012 - 14:27

    bugün Bakırköy hastanesine gittim.hemşireler sekreterlik yapıyordu.3 tane hemşireyi banko başına oturtmuşlar.bilgisayarda kayıt yapıyorlar.bende biyoloji lisans mezunu olarak hemşire ( sekreter )olabilirim.eğitim almama gerek yok bence.

  21. ebru
    01 Nisan 2012 - 14:35

    Sayın Cevat Şengül’ün önerisini doğru ve yerinde buluyorum. umarım bir an önce uygulamaya geçilir…

  22. 112 emergency
    31 Mart 2012 - 11:40

    hala bıraktıgım gibi birbirinisi yıyosunus..ayıp ya..bırakın kım ne olcaksa olsun..oluru varsa dewam eder olmassada iptal ederler..turkıye de sıstem budur deneme yanılma yoluyla oluo…bırakın yapsınlar bişeler..

  23. cvcvcv
    30 Mart 2012 - 06:21

    slm
    ben en son bu konu hakkında bi ilerleme var mı diye sormak istiyorum bide hemşirelere şunu demek istiyorum arkadaşım puan olarak 55 belki daha altına indiniz eğer atamamadıysanız sizin sorununuz bir kmyager bir biyolog rahatlıkla 6 ay eğitimden sonra sizin mesleğinizi yapabilir bunu unutmayın ayrıca ayşagül arkadaşımada katılıyorum bazılarınızda doktor yapsınlar felan diyolar işte orada duracaksınız onlarla kıyaslama bile yapamazsınız

  24. yesım
    26 Mart 2012 - 11:04

    annemn yanlş tedavıden ölümüne sebep oldu,evet doktordu yıllarca okudu ama işini layığıyla yapmıyodu.bi arkadsın da dedıgı gbi uygun olan bişeyler var ki sadece bu bölumler sunuluyor.6 aylık eğitim çok az değil ama önemli olan insan sağlıgıysa herkes bunu vicadnıyla yapmalı.hemşire arkadasları kadroya almadan kımyagerı biyoloğu olmazlar zaten,6 ay eğitim alacak bizlerden bir adım önde olduklarını hepimz biliyoruzz

  25. nesli
    25 Mart 2012 - 14:34

    sayın ayşegül fikirlerinize katılıyorum.ayrıca herkesin kendi mesleğini yapması taraftarıyım.bu şekilde ağır konuşarak birbirimizi kınamayalım.zamanında hemşirelik mezunlarını öğretmen olarak atadılar.kadroları doldurdular .biz biyologlar eğitimini aldığımız halde atanamadık.90 puan almak zor.hakkımızda hayırlısı.Türkiye de yaşamak zor.iki çocuğumun rızkını kazanmak için hemşirede olurum .yapacak birşey yokk…saygılarımla

  26. AYŞEGÜL BÜYÜKAÇIKGÜL
    24 Mart 2012 - 09:54

    sevgili hemşire arkadaşlarım siz galiba hiç devlet hastanelerinde stajer(daha lise eğimini tamamlamamış)hemşirelere kan vermediniz galiba.2002 biyoloji mezunuyum 8 yıldır laboratuvar sorumlusuyum. 5 yıldırda saygın bir laboratuvarda görev yapıyorum ve 3 yıl önce istanbulda kan alma eğitimi diye meslekte 6 yılı tamamlamamış olanlar devlet hastanesine eğitim aldık ve çok yazık ki hemşire arkadaşlarda damarda kalıp çıkamadıklarında bizler yardımcı olduk.bizim aldığımız eğitim tek sektör değil.hasta psikolojisi dersi almış sevgili hemşireler malasef hastalara bırakın güleryüzü it gibi davranıyorlardı.bu olay doğuda değil medeniyetin göbeği istanbulda 3 yıl önce yaşandı.lütfen kendinizi dr ile kıyaslamayın.aranızda sıra dağlar var.ne yazıkki devlette altımızda çalışanlar bu yorumları yapıyorlar.hemşirelikten tusa girip dr olunamıyor ama o beğenmediğiniz bölümden dr olunabiliyor.siz 1 değil 1000 okusanızda ne dr nedebilim adamı olamazsınız.kapasite meselesi.

  27. naz
    23 Mart 2012 - 21:38

    arkadaslar saçma salak yorumlar yapmyın bencil olmayın lütfen bizde burda 4 sene okuyoruz boru değil..fizikmiş kimyaymış labaratuarmış Allahımız kayıyor hergün..o yüsden lütfen bencillk yapmayaın genel düşünelim inş kesinleşirde bu konu hepimizin önü açılır .!!

  28. asım
    23 Mart 2012 - 21:27

    bu hemşirelik mesleğine yapılan çok acı bir hakarettir sayın bakanım buna zerre kadar sıcak baktınızsa bütün sülalenizi onlara emanet edin hastalıklarında ayrıca doktorların bakanı recep bey doktor eksiğini nasıl karşılamak istersiniz bence ebeler tıbbi laboratuvarlar ve hemşireler 6 ayda uzman hekim olur attlerde olsun hem bunlar sağlık elamanı doktora hemşirenin biyolojiye yakınlığından daha yakındır.oh ne güzel türkiye şey diyom ya bu kasaplarda ameliyat eğitimi alıp ameliyatlara girseler olmazmı e onlarda az kesip biçmiyorlar 6 ay eğitim cerrah hoş oldumu sayın bakanım bir mesleği aşağılamak bu kadar kolaymı

  29. oho
    23 Mart 2012 - 17:53

    valla arkadaslar biyoloji kimya diyosunuz derleri sole bole dıyosunuz ama fizik bölümünüde görün en büyük çileyi çeken olar boyle bısey olucaksa en mantıklısı fızıkcılerdır bunu bı tek o bolum kaldırır emin olun

  30. kemal
    19 Mart 2012 - 22:33

    Zaten kim hangi meslekle uğraşıyorsa bu meslek kutsaldır diyor. öğretmenlik mesleğini alt üst ettiler bırakın öğretmenlik mesleğiyle uğraşanı gelin bakın öğretmenlik nedir bile bilmeyen insanlar öğretmenlik yapıyor veya 6 aylık eğitimden sonra polis olan var insan sağlığı diyoruz peki polis olmak ne demektir can ve mal güvenliği yaa sayın sağlıkçılar emin olun ve mesleğe saygısızlıktan saymayın lütfen ama sağlık nedir çok iyi anlıyor ve belli konularda hak veriyoruz fakat yabancı sağlıkçılar gelmesin bunu bende sizde eminim istemiyoruz ve aynı fikirdeyiz; yanlız sizin atamalara engel oluyorsa kesinlikle karşıyım ama bunun için sağlık alanında şu durumda CEVAT ŞENGÜL mantıklı düşünmüş…

    • merve
      21 Mart 2012 - 21:19

      bence kabul edilsin bu yasa. en azindan yillardir atanamayip psikolojisi bozulmus insanlarin sayisi azalir psikiyatri klinikleri rahatlar:S yani bu aciklama kadar trajikomik yorumlar goruyorum ki cogu cikarina ters duser korkusuyla yorum yapmis. devlet ben bu egitimi verebilirim bu insanlara diyosa heralde olcup bicilmistir biseyler. kimileri demis ziraat muhendisi adam ogretmen olmus vaktinde diye ki onlar egitim almadan olmuslar acaba kac kez elestirdiniz bu durumu. cok duyarliysaniz sistemi tumden elestirin sadece kendi kuyruk aciniza gore yorum yapmayin. madem olamaz o kadar surede hemsire kimse diyosunuz daha cok sure verilsin egitimleri icin der samimiyetinizi ortaya koyardiniz.

  31. Haaa.......
    18 Mart 2012 - 14:46

    Arkadaslar ben meslek lisesi saglik mezunuyum sadece saglik personeliyim hemsire olmak isteme sebebim ve 6’ylik kursun acilmasi beni cok fazla ilgilendiriyor ayni zamanda cocuk gelisimi ogretmeniyim , saglikci olmak cok kutsal 1 meslek ve hemsiire olmak isteyen tum ogretmenler sevdikleri icin sececeklerine eminim . Insallah bu 6 aylik kurslar 1 an once acilir …

  32. ??
    17 Mart 2012 - 00:45

    yaa boş boş muhabbet yapan sevgili ögretmenler arkadaslarım… nasıl egitimcisiniz bence bir kez daha düşünün… egitimci olmuşunuz egitime karsınız… yarında hemşire olup insanlarımı öldürceniz? 6 ayda kimse meslek ögrenemez!!! bu iki meslege de hakaret…

  33. esra
    16 Mart 2012 - 22:31

    bnce saglık bu kdr küçümsenecek bi iş deil herkes kendi işini yapmalı.. hemşirelık ANTAdan ibaret deildr.. işsizlik oranı ortadan kalksın diye yapılan bu saçmalık herkesn birbirinin işini yapabilecegni öne sürüyor.. buda türkiyede daha fazla işsizlğe neden olur..eger hemşire açıgı varsa türkiyede bu öğretmenlerle değil bence ebelerin atanmasıyla kapatılmalı.. onlarda sağlıkçı..6 aylık egitimle kimse sağlık personeli olamaz.. bu hemşirelere yapılan bi hakarettir..

  34. metin
    14 Mart 2012 - 19:24

    12 yıldır atanmayı bekliyorum devlet açık var diyo sağlıkta ilk önce bekleyenleri alsın sayın bakanımız.halende bekleyenler var.böyle saçmalık olmaz.

  35. erdem
    13 Mart 2012 - 17:59

    ziraat mühendisinden öğretmen olduysa ki öğretmenlik hemşirelikten kutsal bir meslek neden bazı bıranş öğretmenlerinden hemşire olmasınki.umarım en yakın zamanda yasalaşır…

    • h
      14 Mart 2012 - 13:03

      Bence hiçbir mesleğin birbirinden üstünlüğü yoktur.Her mesleği hakkıyla yapmak önemlidir.Hemşirelerinde branş öğretmenlerinin olduğu gibi haftada 2 gün haftaiçi 2 günde hafta sonu boş günleri olsa daha mutlu çalışacaklarını düşünüyorum .Haftada 5 gün artı gece nöbetleri olarak çalışmak bence çok zordur.Hakkını vermek lazım…

      • bora
        18 Nisan 2012 - 07:35

        yorumlarınız yayın kriterlerimize uymaması nedeniyle yayınlanmamıştır.

    • aaaa
      17 Mart 2012 - 01:31

      hiçbir meslek digerinden üstün degildir bu yasa kadar ögrenemediyseniz büyüklerin(akıl yası) sitesine yorum atmayın… ve farkındaysanız bölümler hakkında yorum yapmıyoum bnm arkadaslarımda bölüm okuyor bi kac kendini bilmez için genelleme yapmayacagım… diger bölüm mezunlarının sucu yok ama sizin war bu yorumunuzla kınıyorum sizi

  36. 145251
    09 Mart 2012 - 09:54

    bence sadece bu olayı fen edebiyat fakültesi biyoloji mezunlarına sunmaları lazım . en yakın bu bölüm öğretmenler zaten formasyon alıp işlerin başına geçmesini beklemekte ve bi kimyacı fizikçi bilemez hastahane olayını zor . ama biyologlar için mantıklı gerçekten..

  37. 145251
    09 Mart 2012 - 09:41

    hemşirelerin gördüğü eğitim biyologların yanında hiç ya.çoğu aynı dersler sitoloji,fizyoloji,histoloji,ve daha birsürü gazi ünv. tam 80 e yakın ders görülüyo biyolojide çoğu yerde aynı hemşirelerin ise 40 ı aşmaz ders sayıları… enjeksiyon desen hem hayvanlar hemde insanlar üzerinde yapabiliyoruz, kan alma desen hayli hayli,damar içi enjeksiyon hayvanlarda deniyoruz hepsini yapıyoruz sadece görmediğimiz tek şey hasta piskolojisi dersidir. abd de biyolog dendiğinde saygıyla karşılanıyo bizim ülkede nie böle anlamıyorum.hadi bakalım hemşireye bi mikrobiyolojiden ekim yaptır hiç bişi anlamaz yapamaz ama biz her yönlü çalışıyoruz üstelik stajda yapıyoruz hastanede ve çoğu devlet hastanelerinde kan alıyoruz oysaki kan almak biyoloğun işi değildir bize nie brakıyolar bunları sağlık tartışılacaksa çok şeyler üst bast ediliyo…

    • hı?
      17 Mart 2012 - 01:26

      böle bi yorum yapabilmeniz için önce hemşirelik mezunu olmanız lazım… okumadıgınız birsey hakkında nasıl yorum yapabiliyorsunuz? konulara baktım aaa bizdn azmıs ben hemşire olabilirim demekle olmuyor… eger sadece kitaplarla ögrenılseydı uzaktan egitim olurdu sadece… ama öle olanlarıda görüyoruz… cok üzgünüm ama seni allaha hawale ediyorum…

  38. 112 emergency
    07 Mart 2012 - 16:56

    milletin atanmasına yardımcı olmak yerıne cıns cıns onerı sunuolar..bunları dıkkate alıp yorum yapalım..

  39. 112 emergency
    07 Mart 2012 - 16:53

    aptal saptal konusanlara seslenıorum her meslegın çürükleri mutlaka cıkar bunu herkese mal edemessınız..turkıyede ole sıkıntılı sıstem var kı bıde bunu cıkarmasınlar..zaten bunu cıkarma sebeplerı suclarını bastırmak mılletı bırbırıne dusurmek yukarda saydıgım laflar bolumlere deil bu onerıyı onaylayanlara..akla ve mantıga davet edıorum ole dusunenlerı..

  40. handan mengi
    07 Mart 2012 - 15:46

    arkadaslar bu hemşirelerin maalesefkı cogunda bu kompleks war !doktor hemşire ılışkısı yıllarca canlarına okudu..bıyologlara kımyagerlere bakıp hallerıne sukredebılıyorlardı kı bu sadece maas kartlarını ellerıne aldıklarında hıssedebıldıklerı acız bır mutluluktu…hiç açıklama yapmaya gerek yok herkes bılıyo altı ay uygulama için yeterli bı sure.zaten teorıkte ıcerık fazlasıyla yeterli bir biyolog için emin olun biyolog kadrosu verılse bunlara hepsı biyolog olmak ıster…

    • hı?
      17 Mart 2012 - 01:20

      doktor ve hemşire… herkes kendi işini yapıyor… canına okumusmus… kusura bakmada ikiside saglıkcı… en yakınlarımız gene onlar… sizin demenizle saglık ekibi birbirine mi düşecek simdi:) doktorlarıda hemşireleride cok seviyorum kolay yetişmiyor zor sartlar altında kendılerınden vazgecerek ınsanlara yardım ediyorlar… bence biraz itibar gösterilmesi gerek… neden insanların motivasyonlarını düşürüyorsunuzki… bu tarz kaba dawranıslar kişilikle ilgilidir meslekle deil… ögretmen-müdür… astsubay-subay mımar-muhendıs polis memuru-amir arasında olmuyor mu… konular sapmasın bnce… genellleme yaparak kac kişinin ahını alıosunki smdi acaba?

      • hı?
        17 Mart 2012 - 01:23

        cevapta vereyim ben hemşireyim… biyolog olmak isteseydim olurdum… simdi hemşire olduguma göre istememişim demkki…tercih meselesi bu sonucta… ben hemşireligi yakaın hissediyorum send biyologlugu… neyin kıyaslamasını yapıyosun olan olmus secen secmiş meslegini

    • serdar
      25 Haziran 2012 - 21:04

      söylediğiniz şeylr mantıklı ama 6 ay pratık ıcın kısa bır sure maalesef.

  41. yeşim
    07 Mart 2012 - 15:31

    yani sizde hemşirelik okullarını tıp fakülteleriyle denk tutmaya çalışmasanız olmaz bu hep böyle olmuştur zaten madem o kadar sağlık işinin bel kemiği olduğunuzu ve çok ama bir doktordan aşağı kalmadığınızı düşünüyordunuzsa kazansaydınız tıp ı niye benim okulumun puanındanda düşük olan hemşireliği kazandınız..herkes haddini bilsin kimse kendini bişey sanmasın sonuçta hemşireliği küçümsemiyorum ama onlara sorsan sağlıkta hastanede onlar sanırsın.evet özelliklede biyoloji mezunlarının hücreden tutunda genetiğe,biyokimyadan embriyoya,fizyolojiden biyoteknolojiye hastane stajlarına kadar birçok konuda gayet engin bilgisi var ve bizde bu okulları hiçte düşük puanlarla kazanmadık

    • ...
      17 Mart 2012 - 01:13

      bunu biz degilde biyoloji okuyanlar yapmıs:) gördügünüz gibi bir arkadas aynı derslerı gördügünü ve egitiminin aynı oldugunu iddia etmiş… alalaa fen fakulteleri hekimm mi yetiştirior yeni duydum da…

  42. aygün
    06 Mart 2012 - 08:51

    zaten bu bölümde de ortak dersler çok.neden türkçe metemetik,ingilizce ve s.demiyor???çünki biyolog,kimya da ortak dersler çok.ve 6 ay çok kısa 1 süre değil.ne yani sanki hemşireler 4 sene de hiç durmadan iğne yapmayı öğreniyorlar.unutmasınlarki bizde 4 senelik mezunuz.dur bakalım daha biz hemşireliği beğeniyormuyuz????aslında sizin bu tepkinizi de anlıyorum.bu defa da siz işsiz kalırsınız değe korkuyorsunuz.sakatlığa kaldımı hemşireler sanki hiç sakat etmiyor.allah kisenin başına vermesin

    • off off
      17 Mart 2012 - 01:11

      ortak dersler var diye meslekler ikame ediliyorsa cerrah ol ameliyata gir:))

    • meyra
      18 Mayıs 2012 - 21:30

      hemşireliği sadece iğne yapmak olarak gören insanlara şaşıyorum buraya yazanlar bir de öğrenim görmüş insanlar çok yazık hemşirelerin pratisyen hekim olmasına niye karşı çıkılıyor o zaman bukadar hemşire olmayı istiyordunuz niye okumadınız kolaysa hemşirelik hiç dışardan göründüğü kadar kolay değil

  43. busavsar
    05 Mart 2012 - 16:28

    sizin o kadar küçümsediğiniz o bölümler var ya…..çok komiksiniz hiçbir bölümü küçümseyemezsiniz… o bölümleri bitiren herkes çok büyük bi emek harcamıştır asıl hemşirelerin biyolog kimyager olması lazım öle bi öneri sunsunlar bakalım atanamayanlara hahaha bakalm yapabilirler miymiş o işlemleri sayıları 6 ay deil 1 yılda isteseniz öğrenemezsiniz:)))))

    • off off
      17 Mart 2012 - 01:08

      bnm güzel kardesim bak basta cok güzel yazmısın sonda bozmusun… sana hem katılıyorum hem sasıyorum… bir kerre hangı ısı yaparsan yap ınsanlar esıttır kımse kımseyı kucumseyemez… burda haklısın.. ama sonunda da sen küçükmsüyorsun yani karar ver:) sen 6 ayda ögrenırsın zekısın onlar 1 sene de ögrenemez gerizekalı ölemi… yani yapma bişeyi demeden 3 kez düşün snra söle… allah ona da sanada beyın vermıs herkes hakedıp ıstedıgı bölüme girdigi taktırde ve yıne hakeettıp mezun oldugu takdırde her işi yapabilir… kımse kımseden üstün degildir

  44. chemistry
    05 Mart 2012 - 16:12

    hemsirelerin bi yerleri kabarmıs bu olayı öğrenince daha geçenlerde hocam dedi ya tıpla eşdeğer öğrenim gördüğümüzü daha ne diyim yok sağlıkcı olmak basıt deilmiş bilmem neymiş geçen hafta öğrendim kan almayı hiç meraklı deilim mesleğinize bi kimyager olarak siz gelin kolaysa kimyager olun 10 senede bitiremezsiniz emin olun!

    • off off
      17 Mart 2012 - 01:03

      bizim meslegimiz var ve seviyoruz neden kimyager olmak isteyelim böle bişiyi talep etmedık… peki siz niye yazdınız? anlamadımda hakkaten… hemşire olupta kimyager olmak isteyen biri mi var burda?
      hiçbir meslek digerinden üstün degildir… siz bu yorumunuzla farkındamısınızda baskalarının yıllarca ugrastıgı seyi küçümsüyorsunuz!! hiç hoş degil bence… emege saygınız olsun… hemşireler bu bölümlere girip bu meslegi hak etmiş insanlardır… isterseniz sizde hemşire olabilirsiniz ama önce hak edin… sınawa girin kazanın 4 yıl okuyun… ac kal ama kul hakkı yeme sana müslüman tavsiyesi bugün varız yarın yokuz

  45. 112 emergency
    02 Mart 2012 - 16:24

    6 aylık egıtımle hemsıre olunmasını bekleyen kısıye seslenıorum senın gıbı dusunenler yuzune bız saglıkta bı kanada yada amerıka olamıorus..en basıt bı enjeksıyonda cok agrıdı dıen bı toplumu nasıl olurda bı kac ayda egıtım alanlara teslım edeceksın bu nasıl bı zıhnıyettır..oyle uzaktan car car konusmak kolay..ambulans gec geldı dıe meslektaslarımısa bıcak ceken bı toplumda yasıorus.bılmıolarkı o bolgenın ambulansını 6 ayda hemsıre oluncagını savunan bı kısının bosu bosuna oyalamasından dolayı gec kaldıgını..falan filan lutfen agzı olan laf yapmasın saglık basıt deıl..HERKES SAĞLIKÇI OLAMASS..

  46. serdar
    01 Mart 2012 - 22:21

    e bu iddiayı ortaya atan bire akılsız bire cahil liseden dahi hemşire olmak 4 yıl istiyor ve aldığın dersler bir doktorun aldığı derslerin 3/4 ü iken sen 6 ayda hemşire yapmaya çalışıyon öğretmenleri.şuan yetiştirilen ve yetersiz kalan hemşireler bile 2 yıl sadece teorik + 2 yıl hem teorik ve pratik eğitimden geçtikten sonra hemşire olmaya hak kazanırken sen diyosun ki 6 ayda hemşire ol eğer çocuğunu hiç düşünmeden emanet edeceksen bu 6 aylık eğitimden geçen öğretmen hemşirelere bizde kabul ederiz.ha yok ben sadece halkı denerim bu halk üzerinde ne deneyler yapıldı dersen biz bu gidişata dur deriz.VE ŞU BED DUAYI EDERİZ.ÖLÜMÜN 6 AYLIK HEMŞİRELERDEN OLSUN.ALLAH TAN DEĞİL SENİ HAKSIZLIĞA İTEN ŞEYTANINDAN BUL DERİZ

  47. bora taşkın
    01 Mart 2012 - 16:00

    4 yıl eğitim alanla 6 ay alan bir mi? Yarın öbür gün yanlış iğneden sakat kalırsanız anlarsınız.

  48. hemşirelik
    01 Mart 2012 - 07:12

    Bizde Gazi Üniversitesi Hemşirelik öğrencileriyiz. Bizde bu teklifi kınıyoruz. İnsan hayatı bu kadar değersiz olamaz. Sırf daha az maaşla hemşire çalıştırmak için yapılan bu teklif ne kadar mantıklı olabilir ki? Özel hastanelere sesleniyoruz: Çalışma koşulları iyileştirildiğinde ve emeğimizin karşılığı verildiğinde açığınız kapanacaktır emin olun. 4 yıllık eğitim aldıktan sonra ve Türkiye standartlarında kimse 900 TL maaşla çalışmaz. Bu nedenle çözüm öneriniz bu olmamalıydı. Az maaşla ne kadar hemşire alırız zihniyeti ve kalitesiz eğitimle hemşire yetiştirmek değil, var olan hemşireleri nasıl değerlendiririz diye düşünmeliydin iz. Öğretmen arkadaşlarımıza da seslenmek istiyoruz: Hemşirelere yapılan saygısızlık sizlere de yapılıyor. İsteyerek okuduğunuz ve yapmak istediğiniz bir meslek yerine neden hemşirelik yapmak zorunda bırakılasınız ki. Zaten o kadar isteseydiniz hemşirelik okurdunuz…

    • fizyolog
      09 Mart 2012 - 10:35

      Zaten bizde meraklı değiliz hemşire olmak için can atmıyoruz sistem yanlış işliyor biz hemöğretmen hem laborant hem veterinerlik hemde bölümümüzü okuduk ama hemşirelik de gerekirse yaparız.zaten kan alma hücre mikrobiyoloji enjeksiyon herşeyi öğreniyoruz.çok da kınamamak lazım aslında.herkes okuduğu bölümden iş bulamıyor maalesef.

      • cansu
        17 Mart 2012 - 00:57

        madem meraklısı degilsin.. bu sitede komik yorumlar yapma… ve sunu cok iyi biliyorum… kedi ulasamadıgı cigere pis dermiş… yasa cıkarsada hemşirelik 1 numara dersiniz kendınızle celişmeyin…

  49. Atakan Bakır
    26 Şubat 2012 - 21:31

    Doğu akdeniz üniversitesi hemşirelik bölümü ögrencisi olarak kesinlikle böyle bir teklifi kınıyorum ! Günümüzde hemşirelik bölümünün puanlarına bakmanızı isterim .. Bence bu kutsal meslek bu kadar hafife alınmamalı . Bizler hayatımızdan koca 4 yılı bu meslege verirken 6 ayda sizde bu meslek ögrenilebilirmi ? Ben hemşirelik meslegi icin 4 yılı bile az bulurken 6 aylık egitimde neyin nesi .. Hemşirelik igne yapmak tansiyon ölçmek degildir ! Bizler can yeri geliyor can kurtarıyoruz o kadar basit mi !! Kesinlikle kınıyorum .. !

  50. hemşire
    26 Şubat 2012 - 20:57

    hemşirelik mesleği bir resim yapmak kitap okumak yada bi deney yapmak değildir. eğer bir deney yapılıyorsa bu direk bir insan hayatına mal olur. kim kendini 6 ay eğitim almış birini ellerine bırakır soruyorum size sayın cevat bey?? siz eğer çocuğnuzu ailenizi kendinizi böyle bir eğitim almış birinin ellerine bırakır mısınız. biz dört yıl okuyoruz o zaman ne anlamı var hemşirelik okullarının??

  51. bilal acar
    26 Şubat 2012 - 20:52

    böyle saçmalık mı olur. o zaman hemşireler de 6 aylık deil 1 senelik eğitim görüp doktor olsunlar. madem o kadar açık var tıpta da açık var. olay bu kadar basit mi yani. insan sağlığını tehlikeye atmaya kimsenin hakkı yok!!!!

  52. a
    26 Şubat 2012 - 15:09

    o özel hastaneler sekreteri kendi çıkarını düşünürken insan sağlığını hiçe sayıyor bu zamana kadar az bir ücretle hemşirelerinin kanını sömürmeye alışmışlar ver bakalım sen hemşireye adam akıllı maaş hemşire bulamayacakmısın önce siz kendi hemşirenize sahip çıkın emeğinin karşılığını tam verin de sonra bunları düşünün…………..öğretmen arkadaşlara sesleniyorum sömürülmek ve yıpranmak istiyorsanız hemşire olun………….düzensiz hayat gecesi gündüzü yok bulaşıcı hastalıklara yüz yüze

  53. atiye
    23 Şubat 2012 - 17:21

    erol bey mesleğiniz ne bilmiyorum ama öncelikle bilmenizi isterim ki hemşirelik mesleği öyle 6 ay eğitim alıp icra edilebilecek bir meslek değil o işler o kadar basit değil . üniversitede 4 yıl hemşirelik eğitimi alıp uygulamalara çıkarken, mesleği a’dan z’ye tüm incelikleriyle öğrenirken yeri geldiğinde bizimde bilgimizin yetmediği yerler oluyor. o sizin mantıklı dediğiniz teklif sebebiyle nice yanlış uygulamalara maruz kalacak insan nice potansiyel sekeller bekliyor bir tahayyül edebilseydiniz inanın tövbe ederdiniz. madem hemşire açığı var o zaman kontenjan artırılsın daha fazla üniversitede bölüm açılsın. bir sağlık lisesi mezununun bile bu mesleği yapması için o diploması yeterli olmamalı ama malum bu ülkede bir kafadan bir ses çıkıyor sesi çıkanın zaten sırtı sağlam jet hızıyla yasalar çıkıyor daha ne olduğunu anlamadan her şey olup bitmiş!!!!!! hap gibi yutturuyorlar.
    lütfen mantıklı olmaya davet ediyorum herkesi kimlere emanet olduğunuzu ve olacağınızı bi daha düşünün yanlış bir uygulamanın geri dönüşü olmaz. 4 yıllık üniversite bitirdik diye biz gidip biyolog olmuyoruz fizik öğretmenliği yapmıyoruz neden? çünki o konuların neler olduğunu nasıl anlatılacağını inceliklerini ancak o meslek adına eğitim almış olan kişiler bilir.

    • engin
      17 Mayıs 2012 - 09:40

      atiye hanım sizler 4 yılda aldığmız eğitimi biz biyologlar daha fazlasını görüyoruz size tavsiyem gidin bi biyolog arkadaşlardan histoloji biyokimya genetik fizyoloji v.s kitablarını alıp incelemenizdir..sizin hastahanede yaptığınız şey iğne vurmak bunun eğitimini yıllar önce almadan da yapanlar vardı şimdi gelipde işin inceliklerini bizlere öğretmeye çalışmayın… burası türkiye işsizlğin hat boyu ve bu durumda siz gidip hastahenelerde 3 kuruş eksik para vermek için lise mezunu çalıştıran hastanelerde sözünüzü para ettirin….

  54. Aliye
    22 Şubat 2012 - 09:18

    6 aylık eğitim hemşire olmak ıcın yeterlı mıdır.atanamayan ögretmenlere çözüm yolu bulurken hemşirelik meslegıne haksızlık etmıyor musunuz hemşire olmak bu kadar mı kolay? once devlet bekleyen hemşireleri atasın.

  55. erol
    21 Şubat 2012 - 19:48

    zaten bugüne kadar ne zaman mantıklı bir teklif yapıldı ise bu mutlaka özel sektörde çalışmış biri tarafından sunuluyor. yıllarca devlet babaya sırtını dayayanların artık beyni de çalışmıyor ve düşünemiyor ya arkadaş niye dışarıdan eleman ihtiyacını karşılıyorsun ver 6 aylık eğitimini zaten bu adamlar sağlık alanında da eğitim almış sana daha faydalı olur en azından yabancılardan daha faydalı olacağı kesin. helal olsun sana Özel Hastaneler ve Sağlık Kuruluşları Derneği Genel Sekreteri Cevat Şengül…..

    • bünyamin
      01 Mart 2012 - 17:58

      arkadasım senin sağlığın 6 aylık eğitime mi layık. o hemşireler 4 yıl boyunca tıp fakültesi düzeyinde eğitim aLıyor o kadar basit mi insan sağlığıyla oynamak.Bir gün o altı aylık eğitimlilerle seni doktorundan teslim alan hemşirecik yanlış bir uygulama yaptığında bu dediklerini hatırlarsın da coluğundan cocuğundan cıkmaz umarım.o insanlar senin hayatını düşünmüyor alacağı parayı düşünüyor etik değer eğitimi bile almamış insanlar.(etik ne demek biliyorsundur heralde)insanlar Hastanelerde stajyer hemsirelere bile tepkiyle yaklasırken öğretmen adama nasıl iğne yaptıracaklar nasıl içleri rahat edecek düşün arkadas düşün…

      • süleyman
        06 Mart 2012 - 13:24

        peki öğretmenler eline tebeşir yerine silah alıp polis oluyor buna neden tepki göstermiyorsunuz?

        • cansu
          17 Mart 2012 - 00:55

          biz ögretmen degiliz onuda siz savunun… ama desteklemedigimizi de bilin.. bu tarz mantık dısı seylerı destekleyen zihniyet seni beni düşünmüyor… peki siz bunu düşünemiyormusunuz?

  56. kemal
    21 Şubat 2012 - 11:15

    Atatürk “Beni Türk hekimlerine emanet edin” demiş. Sağlık ve gıda alanında yabancılarla çalışmak biraz saçma değil mi? Siz bunu yaparsanız ve bir gün otopside en ufak bir şey çıksa bunun hesabını veremezsiniz. Fakültelerde öğretmenliklerin kontenjanlarını arttıracağınıza onları azaltın hemşire kontenjanını arttırın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlgili Terimler :

SİTEMİZDEKİ BENZER İÇERİKLER

Adalet Bakanlığı 950 Hakim ve Savcı Adayı AlacakAdalet Bakanlığı 950 hakim ve savcı adayı alacak. Yazılı sınav ÖSYM tarafından 24...
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Dil Asistanı Alım İlanıLANGUAGE ASSISTANT FOR A FRENCH RESIDENT TVVINNING ADVISOR Vacancy in a European Union...
İçişleri Bakanlığı 7 Bin Bekçi Alacakİçişleri Bakanlığı yetkililerinden alınan bilgiye göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın...
Adalet Bakanlığı 2017’de 10.000 Personel AlacakAdalet Bakanlığı 2017’de 10 binden fazla personel alacak. Adalet Bakanlığı,...
2017 Referandum Takvimi AçıklandıAnayasa değişikliği halk oylaması, YSK’nın 74 sayılı kararıyla 16 Nisan...
Cumhurbaşkanı Erdoğan 2017 Anayasa değişikliği paketini onayladı2017 halk oylaması, referandum 16 Nisan 2017 pazar günü yapılacak. Cumhurbaşkanı...
İlksan 10 Büro Personeli AlıyorGenel Müdürlüğümüze aşağıda belirlenen şartlarda 10 (On) büro personeli alınacaktır. A...
2828 Sayılı Kanun Kapsamında 3220 Memur Ataması Yapıldı2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu kapsamında sosyal hizmet modellerinden yararlanan...
Gençlik ve Spor Bakanlığı 50 Avukat AlacakGençlik ve Spor Bakanlığı bünyesinde görev yapacak 10 kişi, Gençlik ve Spor Bakanlığı...
Kültür ve Turizm Bakanlığı 20 Avukat AlacakT.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞINDAN AVUKATLIK GİRİŞ SINAVI DUYURUSU Kültür ve...

EN SON YAPILAN YORUMLAR

Kara Kuvvetleri KPSS 50 Puanla Subay ve Astsubay Alıyor için mezunuz diyorki;

58 puanım var 2 puanla kaçırıyorum bende düşer mi ki acaba ya

TSK Muvazzaf Subay ve Astsubay Alacak için Ahmet diyorki;

Geçen sene 50-55 ile alan özel kuvvetler subaylığı neden bu sene 60 istiyor ki! Düşme ihtimali var mı acaba?

KPSS ile Memuriyete Girişte Yaş Sınırı Var mı? için Ad... diyorki;

sizlerde haklısınız ama yas sınırı koymaları daha iyi ,yas siniri olsazsa 50 yaşında memur aldı diyelim zaten yaşlanmış ne is yapacak ki 50 yaşındaki