3 Bin Aile Danışmanı Alımı 2012

Ana Sayfa » Bilgi » 3 Bin Aile Danışmanı Alımı 2012
27 Ekim 2011 - 13:48

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, 2012’de yoksul aileler için 3 bin aile danışmanı görevlendirecek.

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü, yardıma muhtaç ailelerin gelirini yükseltmek amacıyla düzenli nakit transferi yapılmasını ve her aileye bir sosyal danışman tahsisi için düğmeye bastı.

Aile hekimleri gibi her aileye özel hizmet verecek danışmanlar üniversitelerin sosyoloji, psikoloji, iletişim, halkla ilişkiler bölümlerinden mezun olan kişiler arasından, ortalama 2 bin TL maaş ile işe alınacak. Bu kapsamda 2012 yılı içinde 3 bin aile sosyal destek uzmanı göreve başlayacak. Pilot il ise Bakan Fatma Şahin’in memleketi Gaziantep.

SÜRELİ YARDIM

Bakanlık yoksul ailelerin tespiti için TÜBİTAK ile işbirliği başlattı. Bu kapsamda çalışmaları yürütülen ve “her ailenin bir sosyal danışmanı” olmasını içeren çalışmada yoksulluğu tespit edilen aileye asgari ücretin yüzde 30’u oranında yardım yapılacak. Bu yardım evdeki her bir kişi için yüzde 10 artırılacak.

Yardımların yapısı ise hak temelli, düzenli, süreli, geçici yardımlar olarak belirlendi. Düzenli bir iş bulan aileye yardım kademeli olarak azaltılacak. Aileler sürekli destek uzmanları tarafından denetlenecek. Danışmanlar, ailenin hem maddi hem manevi gidişatını yakından takip edecek.

Aralıkta teorik, ocakta ise pratik eğitimlerden geçirilecek olan danışmanlar Mart 2012’de göreve başlayacak. Aileyi takip etmek amacıyla her il ve ilçede “Aile Sosyal Destek Merkezleri” açılacak. KPSS puanlarına göre seçilecek olan aile sosyal destek uzmanları için Bakanlık bünyesindeki 1500 uzman görevlendirilecek. SHÇEK’teki memurlar da isteğe bağlı bu kadroya geçirilebilecek.

613 BİN AİLE ‘KRİTİK’ LİSTEDE

Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün saptamalarına göre, yardım alan 3 milyon ailenin 613 bini “yoğun hizmet” ihtiyacı duyuyor.

İlk etapta başlayacak olan aile sosyal destek uzmanlarının da birinci önceliğini bu 613 bin aile oluşturacak. Her gün ilgilenilmeyi gerektiren ailelerin sayısı ise 70-100 arasında hesaplandı.

Kaynak: ESRA YAZDIÇ-Habertürk

  • aile danışmanlığı
  • aile danışmanlığı ataması
  • aıle danısmanlıgı sertıfıkası
  • aile danışmanlığı atamaları
  • aile danışmanı alımı 2012
  • 3000 aile danışmanı alımı
  • 3000 aile danışmanı
  • aile uzmanı alımı
  • aile danismanligi sosyolog alimi
  • aile danışmanlığı alımı ne zaman

İlginizi Çekebilecek İçerikler

MKE 52 Daimi İşçi Alacak

MAKİNA ve KİMYA ENDÜSTRİSİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ İŞÇİ ALIMI HAKKINDA DUYURU Kurumumuzun...

DSİ 518 Sözleşmeli Personel Alacak

Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü (DSİ) 518 adet sözleşmeli personel alacak. Alımı yapılacak...

Kamu Kurumları 30 Bin Geçici Personel Alacak

Hürriyet Gazetesinden Noyan Doğan’ın haberine göre önümüzdeki dönemde kamu kurumları...

Lisans ve Önlisans Mezunu 13 Bin Polis Memuru Alınacak

2017 yılı 21. dönem POMEM 13 bin polis memuru alımı için Polis akademisi tarafından duyuru...

Memurum.biz Android Uygulaması Google Play’de Güncellendi

Memurum.biz Android uygulaması Google Play’de güncellendi. Android işletim sistemine sahip...

Halkbank 2017 Bayram Ettiren Kredi Kampanyası

Halkbank 50 bin TL’ye kadar 48 ay vadeyle 1,10-1,18 faiz oranlarıyla bayram ettiren kredi...

Okuyucu Yorumları

  1. mesut
    09 Nisan 2013 - 18:45

    arkadaşlar aile danışmanlığı sertifika proğramına felsefe mezunları başvurabiliyor mu yardımlarınızı bekliyoruz

  2. fatma
    06 Ocak 2013 - 13:24

    ya arkadaşlar hemşire de alacaklarmış peki lise mezunu hemşireyide mi kapsıyor bu cvp yazarsanız memnun olurum:)

  3. hazan
    09 Kasım 2012 - 10:48

    arkadaşlar ben aöf si işletme mezunuyum pedegojik formasyon eğitimim de var şu an aile danışmanlığı eğitimi alıyorum bence bölümlerden ziyade kişinin bu konudaki yeteneği ve kendisini bu alanda her anlamda yetiştirmesi çok önemli tüm arkadaşlara saygılar…..

  4. cecil
    04 Kasım 2012 - 21:21

    fakülte bitirmiş ama insanlıktan nasibini almamış,ayrımcılık yapan sosyolog bozuntusu bireye sesleniyorum.OKUMUŞ AMA İNSAN OLMAMIŞ DİYE BUNLARA DENİYOR GALİBA.AYY PARDON SOSYOLOJİYİ ANLAYAMAMIŞ.ilk önce insan olmayı sonra toplumu anlamayı öğrenmeli insan bence!

  5. ece
    05 Eylül 2012 - 18:49

    çocuk gelişimi önlisans mezunlarına iş imkanı verilebilecek mi ? cevaplarsanız sevinirimm iyi akşamlar….

  6. nilsem
    11 Ağustos 2012 - 21:53

    ayben şenol hattini bil ve öyle konuş. sen nasıl olurda açık öğretim öğrencilerine bunları söylersin.bilmediğim konu hakkında kesinlikle yorum yapmam eğer bir yorumda da bulunuyosam yaptığım yorum doğrudur. yaptığın tek şey var oda bilip bilmeden laf salatası yapman. sıfr diploma sahibi olmak veye sınavı geçmek için çalışmıyoruz alanımızın uzmanı olarak bilgili bir birey olmaya çalışıyoruz.sen örgün okudun sanırım iddia ediyorum gel seninle beni ister sözlü ister yazılı isterde araştırma olarak karşılaştırsınlar bakalım hangimiz alanımızın uzmanıyız ve hangimiz de bilgi birikimi fazla görelim.sözüm tüm örgünü okuyanlara değil ayben sana ve senin gibilere. sen sınava girerken hocanın verdiği 15 sayfalık yere çalış ordan sorumlu ol hatta bazende hiç ders çalışmadan sınıfını geç.geçerken de insafiyetin hocanın elinde hocayla aran iyiyse yıttın… ama biz aöf öğrencileri gece gündüz ders çalışalım ve kitabın başından sonuna kadar sorumlu olalım nerden ne şekil soru çıacağını bileden sınava girelim insafiyet bilgisayarda olsun ve hatta bize senin gibi ders anlatılmadan kendi hocamız kendimiz olalım sende eşit değil de evet eşit olamaz tabi biz bu zor koşullarda bu denli bilgi birikimine sahipsek eşit olamayız sende ki bu farkımız açıkca ortada…ve altını çizerek tekrar söylüyorum konuşurken biz aöf öğrencilerine bilip bilmeden laf atma hattini ve yerini bil.

  7. trqy
    30 Temmuz 2012 - 07:56

    ömer arkadaşım bende bu yıl tercih yapacağım sosyoloji yi yazıp yazmama konusunda kararsızım.. Bölümün geleceği hakkında bilgi verebilir misin ?

  8. ömerrr
    28 Temmuz 2012 - 23:41

    bende bu yıl sosyolojiye tercih verecem ve inşallah gelir severek okuyacagımı biliyorum bu yuzden sosyoloji ile ilgili yapılan bütün olumlu yorumlara katılıyorum diğer olumsuz yorumları yapanları da biraz üniversiteye gidecek öğrencileri düşünmelerini istiyorum onlarda bu yoldan geçtiler eğer onlar kendi zamanlarında bu mesleği tercih etmeyi düşünselerdi ve bu olumsuz yorumları görselerdi ne derlerdi acaba nasıl hareket ederdi cok merak ediyorum sosyolog psikolog … ne olursa olsun hıç bi meslek hakkında böle konusmamak gerekior bızım gıbı ogrencilerin heveslerini kırmamak gerekior ve psikologlar nasıl insanlar anlamadım insanların psikolojisini duzeltıyorlar ama kendı psikolojilerı bozuk nasıl iş anlamadım saygılar….ÖmRnZlm

  9. psikolognh
    17 Haziran 2012 - 13:29

    ben 15 senelik bir psikolog olarak şöyle duşunuyorum bu ne sosyoloji nede psiikolojiyle alakalı tamamen halkla ilişkilerin alanına giriyo boşuna çenenizi yormayın

  10. zuhal
    05 Haziran 2012 - 10:27

    arkadaşlar bu kadar kedinizi yorduğunuza değmez 3000 sosyolog alınacak deniyo 3 tane alınıyo seçim zamanı 55000 öğretmen ataması yapılacak deniyo sonra bakan ne yaptıysak olmadı diyo bu hükümet böyle boşuna umutlanıp ben alınayım derdiyle birbirinize saldırmayın bu yaptıklarının hepsi politika…

  11. arzu
    02 Haziran 2012 - 07:54

    arkadaslar ben de felsefe bölümü mezunuyum ve insanlara bir nebze de olsa faydam olmasını ve iyi bir aile ve yasama ortamı sağlamak için yardımcı olmayı çok isterim.ki alınan bu sertifikayla bu eğitim verilecekmiş.fakat felsefe bölümünde de psikoloji ve sosyoloji görmemize rağmen bizim bölümün hiç adı geçmiyor.buna üzüldüm doğrusu.umarım bizim için de böyle ya da buna benzer bir iş alanı olusur..

  12. demet_PDR
    30 Mayıs 2012 - 12:06

    pdr ci arkadaşlarım bi kaç konuda görüş alışverişinde bulunmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  13. leyl-psk
    19 Mayıs 2012 - 18:40

    Bir iş fırsatı ortaya çıkıyor, ve insanlar birbirine düşüyor… Asıl insanları birbirine düşüren,kendilerine uygun ve mutlu olabilecekleri mesleği seçemeyecekleri bir ortam oluşmasına sebeb olan insanlar utanmalı, birbirimizin eğitim ve ahlakını eleştirmek yerine bunun farkına varmak bizi daha ileriye götürür diye düşünüyorum.

  14. taner
    14 Mayıs 2012 - 17:55

    sosyoloji felsefe psikoloji alanlarının aile danışmanlığıyla ne alakası var çocuklar (bunun dışındaki alanlar zaten alakasız yazmaya bile değer bulmuyorum)? aile danışmanlığı nedir? bu işi yapmanın yeterlilikleri nelerdir? bilmiyorsunuz. bu iş, esasen psikolojik danışmanlık ve rehberlik alanının bir alt uzmanlık alanıdır ancak bir pdr lisans mezunu bu işi yapabilecek yeterliliğe yakın mezun oluyor türkiyede. gözünüzü seveyim para kazanma hırsıyla yaklaşmayalım bırakalım işi layıkıyla yapabilecek PDRcilere bıakalım bu işi.. (ben de sosyoloji mezunuyum ancak bu iş bizim ve PDR bölümü dişindakılerin yapabileceği bir iş değil)

  15. mclarenmercedes
    11 Mayıs 2012 - 09:20

    Torna öğretmenliğinden de alım olacak mı?

  16. astronot
    11 Mayıs 2012 - 09:18

    Astronomi mezunlarını da alırlar mı sizce? Acil cevaplayın lütfen çok merak ediyorum!!

  17. selen
    03 Mayıs 2012 - 20:09

    ayrıca bu ülkede herkesin sizler gibi okuma şansı olmuyor ….okuma şansı olmayan birinin açıköğretimden kendini geliştirmesi mükemmel birşey bunun farkında olanlara zaten sözüm yok okumuşsunuz ama harbi boş okumuşsunuz…bu ülkenin bizi getirdiği duruma bakın …yanyana olsanız birbirinizi boğazlayacaksınız…yazıklar olsun sizede sizi bu hale getirenlerede…

  18. selen
    03 Mayıs 2012 - 20:01

    açıköğretime atıfta bulunan arkadaşlara sesleniyorum lisans mezunu diploması ile babalar gibi kpss ye girilir ve gerekli puanı aldıktan sonra krallar gibide atanılır…ayrıca açıköğretimi hafife alan cemaat sizi, sizin sınavlara son 1 haftada çalıştığınızı bizler 1 sene boyunca tüm kitabı belleğimize kazıyoruz ve aklımızdan çıkmıyor çalıştıklarımız hem öğretmeniz hem öğrenci …siz sınavlardan sonra ne yediğinizi unutuyorsunuz baaaa…birbirimizi aşağılamaya devam edeceksek ben ederim…kendinize güvenin çalışın ve sizin olsun ….biz öyle yapıyoruz…

  19. dehliz şimşek
    02 Mayıs 2012 - 16:29

    öncelikle sosyolog arkadaşlarım üzgünüm ama sosyologlar aile danışmanlığı yapamazlar,sertifika programlarında sosyologlar yok sadece psikologlar pdr bölüm mezunları,hekimler ve lisans mezunu hemşireler alabiliyor.

  20. MERAK ETME
    30 Nisan 2012 - 00:00

    yani demem oki her neyseniz ne okuduysanız belli bir puanı geçtiğinizde karşılklı sözel sınavda konuşma kabiliyetiniz sadece internet sitelerine yazacak kabiliyette ise işiniz zor tabi bu çenenizi oradadda göstermeniz gerekicek sözel olması hem iyi hem kötü bu üniversite mezunları neden kendine güvenmiyor da acçıkögretım mezunlarrlarrına sinir olup kendilerine rakip görüyorlar anlamadım bencede üniversitede okuyan daha iyi bir egitim alıyordur bana göre ve açık ögertim okuyan biri olarak söylüyorum bunu ve diyorum işe alıcak birisi olsam ikisi arasında seçim yapıcak olsan örgün egitim almıs olanı alırım ama agzı laf yapmıyor

    sordugum sorulara çözumü hemen üretemiyorsa onda o işık yoksa çok bekler

  21. MERAK ETME
    29 Nisan 2012 - 23:44

    İşe alımların iki aşamalı olucagini duydum ilk önce sınav onu geçenlerin karşılıklı görüş şeklinde olucakmış burada konuşma ve kendini tanıtım önemi daha cok olucakamıs yanı testte badarı degıl durusun daha önemli oldugunu duydum

    bir insanın nasibini bir insan gelipte asla elinden alamaz bu iş meseleleri muhakkak calışma ve gayrete bakar ama( tabi cok yüksek derecen ve markan yoksa)çogu nasip ve takdirdir o yüzden debelenmeye ve ona buna bağırıp çağırmaya gerek yok iş senin olucaksa olur psikolog yada sosyolog gelip alamaz üzülme merak etme dua et ve diyorumki açıkögretim meselesine sen aslanlar gibi fakulte bitirmişin bi yer seni işe alırken herhalde bunu değerlendiriir dimi açıköğretimi öne alma ve yüksek tutma gafletinde bulunmaz ama onlarıda aşağılama bir açıkögretim okuyan biri olarak söylüyorum herkezin şartlarını yaşamını bilemezsin heraçıkögretimde okuyanı tembel teneke ilan etme tabi.

  22. arzu
    25 Nisan 2012 - 22:48

    ya arkadaş bu sosyologlarla alıp veremediğiniz nedir?bu ne komplekss yahu;)dyg denilen arkadaşşş sen önce bir 4 yıl sosyoloji oku sonra yorumyap cahilce konuşma!yeter ya takıntılı bir halde sosyologlar şöyle yok böyle arkadaşım bizsiz bir toplum toplum değildir tamam mı?psikologlara gelince siz bireylerle üstelikk sorunlu bireylerle çalışıyorsunuz!toplumla değil.aile bir topluluktur birey değil.lütfen ayrımı bilelim!!!!cahil gibi atıp tutmadan önce bir araştırın.toplum psikolojisini bildiğimize göre bireyi bilmek zor değl…tümden gelim olayı bilmem anlatabiliyormyum????komlekslerimizi aşalım artık…yeter hoş değil bunlar..psikologlar kendi işlerine baksın.

  23. deniz
    25 Nisan 2012 - 22:40

    Bir Nefes İstanbul

    Gece, insanın bütün duygu giysilerini barındıran bir gardroptur, üzerine giymek istediğin bir duyguyu ve uykuyu seçip, düşersin düşlerinin peşine..

  24. glz
    23 Nisan 2012 - 06:03

    peki sadece bu bölümlerin birinden mezun olmak atama için yeterli mi. bu konu ile ilgili haberlerden öyle görünüyor ama psikologlar için açılan aile danışmanlığı kursu ve bu kurs sonuncunda aile danışmanlığı sertifikası verilmesi kafamı karıştırdı. kurs gerekli mi.

  25. Ali Yılmaz
    19 Nisan 2012 - 12:17

    Memleketimiz ve insanımıza fayda sağlayacak her şey yapılmalıdır arkadaşlar.Benim sosyal bilimler önlisans-işletme lisans diplomam var 21 yıllık din görevlisiyim doğrusu bu projenin içinde yer almak isterim.Haftada 1 gün de yetiştirme yurdunda ders veriyorum.Önemli olan kişinin kendini iyi yetiştirmesi ve topluma faydalı olmasıdır.selamlar…

  26. nrdntnl
    16 Nisan 2012 - 11:09

    Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’na alınacağı söylenen 8000 sosyolog için KPSS’de hangi oturumlara girmek gerekir? Yalnız genel kültür-genel yetenek-yabancı dil sınavları yeterli midir? Yardım edebilirseniz sevinirim. Teşekkürler…

  27. ela
    11 Nisan 2012 - 09:17

    yani beğenmediğin şu açıköğretim sos. mevzunları bile senden daha iyi yorum yapıyorlar unutm deha ayrı bişe pat pat konuşmak ayrı bişe sen babanın öğretileriyle kalmışsın yani eğitimin aile tarafından başlatığıldı evrede takılmışsın ki bu durumda aöf mevzunlarına kafadan sallayamazsın ben 2 çocuğumla geceleri uyumayarak canla başla eğitimimi kaliteli bi şekilde sürdürmeye çalışan 21 yaşında kadınım şu saatten sonra maili göndermemde saçma ama hani olurda açar okursun yaşın benden büyükse sadece yaşına hürmet ederim anlayışına değil syn sosyolog ayben hanım.

  28. ela
    11 Nisan 2012 - 09:04

    kendine gel ayben güya sosyolog olacaksın hem sosyologsun hemde insan sınıfı yapıyorsun sen normal mevzun olmuşsun ama anormal konuşuyorsun.unutma ki hem ödüğün sosyoloji alanını hem de sosyologları bi anda açıköğretim mevzunu diye tepe taklak ediyorsun .kendi kuyruğuna basmak buna deniyor galiba ayrıca aldığın derslerin içinde etik denen bişe var erdem diyorum heey sen banın öğretileriyle küçük kızı olarak kalmışsın bence bi de hesaba almadığın açıköğretime gir yeniden sosyoloji eğitimi al belki o zaman toplum bilimci olursun bi de okumuş aileden geliyorsun ama kültür sıfır yok girmemiş bünyeye

  29. AİLE VE TÜKETİCİ BİLİMLERİ HACETTEPE
    09 Nisan 2012 - 15:29

    arkadaşlar pilot bülgeye 43 kişi alınacakmış ilk 25 alında deneme için bunlar hacettepe mezun öğrenciler 10 aile ve tüketici bilimleri 5 pdr 5 pskoloji 3 sosyal hizmet 2 sosyoloji..

    • pelin
      13 Eylül 2012 - 19:37

      Arkadaşım, bende bölümün eski mezunlarındanım.Okulun başından sonuna kadar aileyle yatıp aileyle kalktık, sonuçta bize meslek elemanı olma hakkı verilmiş, ama aile danışmanı ünvanı verilmiyor bu çok üzücü aslında birlik olup bunun mücadelesini vermeliyiz.Biz görevimiz sadece aileyi kaynakları ve ekonomisi konusunda bilinçlendirmekmidir?
      Diğer dersleri niye aldık işe yaramayacaksa,Aşağıda yeni yönetmeliğe göre iş tanımımız yapılmış, lütfen siz gençler bu işin arkasını bırakmayın ve mücadele edin başarılar dilerim.

      AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI
      SOSYAL HİZMET MERKEZLERİ YÖNETMELİĞİ

      Aile ve Tüketici Bilimleri öğretmeninin görevleri
      MADDE 29 – (1) Aile ve Tüketici Bilimleri öğretmeninin görevleri;
      a) Ailelere, sahip oldukları mali imkanları yönetimi ve geliştirilmesi konusunda danışmanlık yapmak, bu alanda karşılaşılan problemlerle ilgili çözüm önerileri geliştirmek,
      b) Ailelere, kaynakların planlanması, kontrol edilmesi, değerlendirilmesi ve verimliliğin arttırılması konusunda rehberlik ve danışmanlık yapmak,
      c) Aile bireylerine, rasyonel tüketici davranışları kazandırmaya dönük eğitim programları düzenlemek ve bu konuda danışmanlık yapmak,
      ç) Aile bireylerine, tüketim ve tasarruf konusunda farklı seçenekler arasında tercih yapma yeterliliği kazandırmaya ve bu alanlara ilişkin sorunları çözmeye dönük destek hizmetlerini planlamak ve uygulamak,
      d) Ailelerin ve bireylerin tüketici hakları konusundaki bilincini artıracak eğitim programları hazırlamak ve eğitici materyaller hazırlamak.

  30. dzc
    03 Nisan 2012 - 16:24

    arkadaşlar hacettepe üniversitesi’nde aile ve tüketici bilimleri diye bir bölüm olduğunu bileniniz var mı acaba…

  31. İnci
    28 Mart 2012 - 11:23

    Arkadaslar her ne kadar burada kendi bölümünüzü on plana çıkaracak sözler etsenizde, bu projede PSİKOLOG unvanına sahip kisilerin öncelik tanincagini taninmasida gerektiğini bilmemiz gerekir. Aile danışmanlığını yapabilecek donanımdadirlar. Madde bağımlılığı, aile terapisi, çift terapisi, cocuk ve ergenlerlede çalışılabilecek metaryellere sahip, ayrıca özel egitim ve rehabilitasyon konusundada aileye destek olabilecek egitim görmüşlerdir. Ailedeki bir problemi çözmek için, felsefemi yapmak gerekir ? Veya sosyolojik açıdan mı bakılarak çözülecektir? Lütfen biraz gerçekçi olalım.

  32. gülbeyaz
    23 Mart 2012 - 21:30

    selam arkadaşlar yorumlarınızı az buçuk okudumda ; ve yorumlarınızdan şunu anladım herkes kendi bölümünü anlatıp durmuş haklısınız herkes olaya kendi açısından balıyo birde şu açıdan bakmalıyız diye düşünüyorum biz hacettepe üniversitesi mezunuyuz ve bölümümüzün adı AİLE VE TÜKETİCİ BİLİMLERİ biz bu derslerin en ince ayrıntısını gördük ama bizim adımız yok biz be yapalım VE BURDAN SAYIN BAKANA SESLENİYORUM LÜTFEN ATAMALARDAN ÖNCE BİZİ DE DÜŞÜNÜN

  33. vesile
    21 Mart 2012 - 11:25

    2003″ten beri mezunum her yıl kpss,kpss,kpss…bıktım kpss çalışmaktan ve atanmamaktan.artık atanmak istiyorum aile danışmanı veya başka bir mesleğe fark etmez.

  34. gokce
    16 Mart 2012 - 22:57

    Arkadaşlar,aile danışmanlığı için alınacak branşları açıklamışlar.Psikoloji,çocuk gelişimi,pdr,aile hekimliği,sosyal çalışmacı branşlar bunlarmış.Sosyoloji açıklanan branşların arasında yok.Konu ile ilgili bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın.Ben internette konu ile ilgili yazıyı bulamıyorum.

  35. mustafa
    15 Mart 2012 - 11:33

    kpss ye girmeden herhangi bi kurumda nasıl memur olunuyo ki kardeş :? ama şunu söleyim…sosyolog olarak atanmak için ya sosyoloji mezunu yada sosyoloji den yüksek lisans yapmış olman gerekiyo ve kpss şart

  36. kaan
    08 Mart 2012 - 16:28

    kpss ye girmemiş ve herhangi bir kurumdamemur olarak çalışan birinin sosyolog olarak atanması söz konusu mu bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim tşk ederim

  37. özgür
    07 Mart 2012 - 17:37

    ya boş konuşmayın bu işin erbabı sosyolojidir,psikoloji onun kankisidir ne len bu iletişim kurmak ve anlamaktan bahsediyor capiş:)) bi aradan çekilin be abi kaynak yapmayın bu arada 2012 alımlarından sonra atamaların başlayacak olmasıda büyük şans yeni mezunlar için yani ben:))))

  38. gül
    05 Mart 2012 - 18:13

    arkadaşlar biz sosyoloji bölümünü boşuna mı okuduk başka bölümden mezun olanlar herkes kendi işini yapsın bu ne bulduğunuz her boşluğa girmye çalışıyorsunuz bu toplum işi bilmeyenlerle düzelmez hatırlaayım

  39. meyra
    19 Şubat 2012 - 11:53

    bu arada sosyologların felsefe grubu öğretmenlrnn rehber öğretmen olarak atanması yerine herkes kendi mesleki eğitmyle değerlendirilse daha mantıklı ve adil olunur.. çünkü ben dört yıl içtimai hayat diyei kafa yormuşumm bir iki dersle olmaaaaazzz!!!

  40. meyra
    19 Şubat 2012 - 11:47

    tamam anladık iletişim fakültelernde topluma ve bireye yönelk dersler var olablr o zamn mühendslıkte de bu dersler okutuluyor ya da secmeli olarak sosyolji derslerne giriyor ve sorumlu da oluyorlar bu bu işi yapacak seviyede olundgnu göstermez.. ki zaten ses seda da yok olsa bile fakülteler arası öncelk olmalı çünkü iletşmde görüldgü kadar ilahiyatta da bu tarz dersler var onları da alsınlar o zamn olmaz dimi ??

  41. mustafa
    17 Şubat 2012 - 14:19

    evet işimiz zor ama yapacak başka da bişey yok…ama bu sene çok işyi olacak inşallah sosyologlar içinn

  42. hakan
    16 Şubat 2012 - 09:48

    sonunda sosyolojinin bu ülke ve insanlar için gerekli bir bilim olduğu yavaş yavaş anlaşılıyor.Aile danışmanlığını bir sosyoloji mezunu çok iyi bir şekilde yapar hayırlı olsun

  43. melek
    15 Şubat 2012 - 10:47

    tsk ederim mustafa aydınlattın için amaa işimizz geyet zorr :S:s

  44. melek
    15 Şubat 2012 - 10:45

    yaa kafam allak bullak oldu belirsiz herşey yani 2012 sınavına göre alım olacak bekle bekle nereye kadarr :s:s:s

  45. ali
    12 Şubat 2012 - 19:51

    Yorumları görünce çok üzüldüm.İşsizlik bizleri ne duruma getirmiş.Bu işi ben yaparım hayır ben diye birbirimize girmişiz.öncelikle sosyal bilimciler olarak bu durumu düşünsek ve sorgulasak bence daha mantıklı olur.

  46. sosyolog 86
    12 Şubat 2012 - 13:53

    allah aşkına adama bak ya muhasebe bölümü mezunuyum bizden alım var mı diyo bu kadar mantıksız bir soru olabilir mi ben sosyoloji mezunuyum evet arkadaşım hatta önceliği muhasebe mezunlarına veriyolar :)

  47. mustafa
    09 Şubat 2012 - 09:46

    (süleyman
    yaş sınırı olsa bile en az 40 tır…yaştan sıkıntı olmaz sanırım
    (
    melek
    2012 kpss ye göre alıcaklar…mart ayında da alım var ama o;şuan da belirli pozisyonda olan memurları bu pozisyona kaydırma şeklinde olacak sanırımm..yani hiç atanamayan(bizler)lar 2012 puanına göre alınacakk

  48. melek
    08 Şubat 2012 - 19:32

    ya hangi yılki sınava göre bide puan durumu nedir söylerseniz çok sevinirimm arkadaşlarr

  49. Süleyman
    08 Şubat 2012 - 12:10

    Aile danışmanı alımında yaş sınırı konulacak mı? Normalde KPSS B tipi atamalarda yaş sınırı kalkmıştı … Bu konuda iblgisi olan var mı?

  50. mustafa
    08 Şubat 2012 - 04:22

    rica ederim sende sagoll :)

  51. gamze
    05 Şubat 2012 - 16:10

    tekrar teşekkür ederim mustafa.. çok sağol.. en azından bir fikrim oldu benim de

  52. mustafa
    05 Şubat 2012 - 15:26

    (gamze)
    bu olay bakanlığın yeni projesi olduğu için sözleşmeli olmaz diye düşünüyorum.büyük ihtimal 2012 için hep kadrolu alırlar bence

  53. gamze
    04 Şubat 2012 - 22:06

    teşekkür ederim mustafa bilgi için.. peki kadrolu mu sözleşmeli mi,i bilgin var mı bu konuda?

  54. mustafa
    04 Şubat 2012 - 16:19

    arkadaşlar ist bakırköy muratta hazırlanan var mı sınava…dershaneyi nasıl değerlendiriyorsunujz.yazarsanız sevinirimm

  55. musataf
    04 Şubat 2012 - 16:18

    (gamze) mart da alımlar başlıyo.ama ilk etapta şu an bakanlık bünyesindeki çalışanlar bu kadrolarda görev yapacak.yani bizler gibi hiç atanamayanların alımı muhtemelen 2012 kpss puanına göre olacak.buda tahmöini olarak eylül gibi olur…inşallah biz sosyologlar için çok iyi fırsat olacak bu ..zira çalışamadıktan sonra ismimzin önündeki sosyolog sıfatının hiçbir anlamı yok…

  56. gamze
    31 Ocak 2012 - 13:29

    bu 3bin aile uzmanı alımı yapıldı mı yapılacak mı? ve sözleşmeli mi kadrolu mu?

  57. gamze
    31 Ocak 2012 - 13:29

    arkadaşlar, çok özür diliyorum ama gereksiz tartışmalara giriyorsunuz. halkla ilişkiler kendine zor, sosyoloji kendine, psikoloji kendine zor.. belki birbirinden çok çok farklı bölümler ama takdir edersiniz ki türkiyedeyiz, bir kadroya birbirinden ayrı 5 bölümden alım… tepkiniz birbirinize olmasın bence..

  58. R K
    30 Ocak 2012 - 12:30

    halkla işikiler hakında olumsuz yorum yapıp kendini sosyoloğ zanedenleri bir saatliğine halkla ilişkiler dersine davet ediyorum

  59. salkan
    22 Ocak 2012 - 16:43

    Uzun senelerdir danışmanlık yapan bir psikolojik danışman olarak bu tarz alımlardan utanıyorum. Sevgili yasalarımız sırf kendi verdiği aile danışlmanlığı sertifikası olmadığı için pek çok danışmnalık merkezi kapatıldı. Sonra ne oldu, Meb. belli bir para karşılığı aile danışmanı sertifikası dağıttı. Şimdi olan ne, hiçbir formasyonu olmayan Halkala ilişkiler ve iletişim mezunu insanlar kamu sağlığı yararına ( ! ) sözde aile danışmanı olarak atanıyorlar.

    Bu nasıl bir anlayıştır? Pek çok sağlık ocağına aile hayatını riske atabilecek, yanlış yönlendirmeler yapma olasılıkları muhtemel pek çok güzin ablalar atamanın kimlere ne yararı olabilir acaba?

    Şiddetle kınıyorum, ve bir kez daha bu memlekette aklı selim yöneticiler olmadığı için bir kez daha üzülüyorum..

  60. son-er
    17 Ocak 2012 - 15:03

    NE değerli oldu şu devlet kadroları bırakında biraz sosyologlar yani bizler bu kadrolara girelim psikoloji mezunları zaten yuce kişiler bu kadar ücrete vede doğuda çalışamazlar narin kişilerdir o yuzden kimse canını sıkmasın kadrolara sosyolog ve halkla ilişkiler mezunları girecektir. Ağlamaya gerek yok

  61. mezzaluna
    12 Ocak 2012 - 17:11

    yorumunuz yayın kriterlerimize uymaması nedeniyle yayınlanmamıştır.

  62. tanju kara
    04 Ocak 2012 - 21:01

    Yardıma muhtaç bir grup yardım dağıtılacağı haberini alır ve koşarak gelir. Kimisi ordan geçerken, kimisi bi yakınından eşinden dostundan duyar. Abartılmıştır haber kulaktan kulağa dolaştığı için..Neyse yardım meydanına yardıma muhtaç herkes gelir ve ufak da olsa birşeyler kaparım diye başlarlar didişmeye.. Kimisi ağıza alınmayacak şeyler söyler diğerinden daha önce, daha çok alabilmek için..daha çok muhtaç olduğunu iddia eder (canı yanmıştır, bıkmıştır)..Bakarsın bi tanıdık vasıtasıyla muhtaç olmadığı halde birileri elini kolunu sallayarak kapmış yardımı gidiyor.. kimileri de(aslında hepsi ihtiyaç sahibi) birbirini yemeye devam eder.. Ne diyim bizi bu hale getirip o senin işin bu benim işim dedirtip şaşırtanlar, kötü kötü konuşturanlar utansın..

  63. ayça
    04 Ocak 2012 - 15:26

    halkla ilişkiler alımlarını eleştirmeden önce iletişim fakültelerinde ne dersler veriliyor baksanız keşke 4 yıl boyunca halkla ilişkiler derslerinin yanında sosyoloji ve psikoloji dersleri de veriliyor insanlarla nasıl iletişim kurulması öğretiliyor halkla ilişkilerin tanımını dahi bilmeden yorum yapılıyor sanırım ayrıca bakan, bakan danışmanları, bakanlıkta çalışan onca uzman hangi bölüm mezunlarının işlerine yarayacağını bilmiyor da biz mi öğreteceğiz

  64. hohoho
    01 Ocak 2012 - 17:43

    enteresan bir alım olacak.olursa tabi.Öncelik sırası falanda yok anlaşılan.PDR,sosyoloji,psikoloji hep bir arada eyvallahta iletişim,halkla ilişkilere ne oluyor.diğer bölüm mezunları olmasa neyse.
    iletişim,halkla ilişkiler yerine bunların yanında felsefe geçmeliydi.3000 alımda bir anda olmaz zaten.akp nin dümenlerinden biri bu da.
    HA gerçekten 3000 alım bir anda olacaksa sadece PDR,sosyoloji,psikoloji ve felsefe olsa daha mantıklı diğerlerine ne oluyor.

  65. alpi
    21 Aralık 2011 - 20:14

    ister sosyoloji isterseniz pskoloji mezunu veye ilteşim h.ilişkiler farketmez aile danışmanı olmak için aldığımız teorik bilgiler yeterli olmayacktır atanan arkadaşlar bölüm farkı gözetmeksizin kısa bir sürede olsa hizmet içi eğitimden geçmelidir bu bölümlerden mezun olan arkadaşların hepsi başarılı olur bence didişmenin anlamı yok bölüm farkı değil bireysel farklılıklar iş yaşamında çok önemlidir

  66. pr-arda
    20 Aralık 2011 - 19:57

    ya inanmıyorum size halkla ilişkileri abes buluyorlar ya ne kadar cahilsiniz bir de üniversite okumuşşunuz HALKLA İLİŞKİLER bölümün adı zaten halka yapılcak bir uygulama da 4 yıl sadece bunun eğitimini almış kişilerin bu işte çalışması kadar doğal bir şey olamaz…sonrada sosyoloji mantıklı ama psikoloji en az alakalı olanı çunku burda toplum ve halktan bahseiyoruz insanların terapiye ihtiyacı yok siz sadece sorunları dinlersiniz çözüme gelince fısss

  67. esr
    20 Aralık 2011 - 07:19

    bir uçakta 50 yolcu varmış. yolcuların hepsi bellli mesleklere sahip kişilerdir.oradaki personel çıkmış içerideki yolcuların kimin ne iş yaptığını öğrenmek istemiş almış eline kalemi içinizde doktor var mı demiş bir kaç kişi el kaldırmış adam koltuk numaralarının karşısınaa yolcunun mesleğini yazmış daha sonra demişki içinizde psikolog olan varu mı demiş el kaldıranların kaydınıda yapmış içinizde tekniker var mı demiş….sosyolog varmı demiş…. deeerrrkennn bi bakmış bir yolcunun koltuk numarasının karşısında doktor, sosyolog, psikolog…….. yazıyor adam sormuş hocam allah aşkına senin mesleğin ne demiş adam demiş ki sosyal hizmet uzmanı :)

  68. kimm
    20 Aralık 2011 - 07:07

    ya bu işin eğitimini alan vE İLGİLİ personeller atansın yok muhasebe yok sınıf öğretmeni yok bilmem atanamayanlar başkalarının alanına niye saldırmaya çalışyor anlamadım ordan kolay mı geliyor bu işi yapmak

  69. ayse
    19 Aralık 2011 - 16:00

    tolga arkadaşımız biz sosyologların düsüncelerine tercuman oldu sanırım polemik yaratmanın bu noktada bir anlamı yok emek veren her bireyin hakettiğine kavuşmasını diliyorum…

  70. tolga
    18 Aralık 2011 - 14:55

    Değerli Arkadaşlar,

    değişik branşlardaki uzman arkadaşlarımın kendi uzmanlık alanlarına tecavüz ediliyormuş gibi hissetmiş olmalarını anlıyorum fakat hakaretvari sözleri anlamakta zorlanıyorum. Sanırım mesleklerimizin nelerle ilgili olduğunu sınırlarının neler olduğunu bilmediğimizden kaynaklanıyor. toplum yani cemiyet değişik kurumların bir arada işleyişi ve insan üzerindeki etkileriyle yaşayan bir organizmadır. aile,din, ekonomi, hukuk gibi bir çok kurumun işleyiş yapısı cemiyetin yani toplumun bir parçasını oluşturur. bahsi geçen meslek grubu diğer kurumların aile üzerindeki etkisini araştırmak ve data oluşturmak için hazırlanacak. tıpkı aile hekimi için çalışacak bu meslek grubu için masa başı bir işmiş gibi bir beklentiniz olmasın. saha çalışmaları olacak. ailenin sosyo ekonomik durumu ortaya dökülecek. bir psikolojik danışmanlık hizmeti olmayacak. hastanelerimizde zaten psikolog mevcut. bahsi geçen çalışma sosyal hizmet uzmanlığıda değil. bu meslek grubundan olan arkadaşlar sosyolojiye meraklılarsa ve alım şartlarıda uyuyorsa neden olmasın. Ancak ortada sosyal psikolojik bir durumdan söz edilebiliyor diye bunu sosyal hizmetler uzmanı üstlenmeli, psikoloji üzstlenmeli veya rehberlikçi tahsis edilmeli demek bencilliktir. asıl sosyologların çalışma alanlarına tecavüzdür. bu şekilde soran arkadaşlara soruyorum, sosyolog nedir? sosyoloji neyi inceler ne yapar? zorunlu olarak bir kaç derste aldığınız sosyolojiye giriş ve sosyometri derslerinden ötedir. din sosyolojisi, kurumlar sosyolojisi, metodoloji, aile sosyolojisi, türk yönetim sistemi gibi birden fazla dönemlerde verilen derslerle ve saha çalışmalarıyla tamda sosoyolojiye yönelik bir alandır. ve başka hiç bir branşa hitap etmediği kadar su götürmez bir şekilde bu iş sosyologların işidir.herkesin gönlünden geçene kavuşması dileklerimle selamlar, saygılar…

    • HÜLYA
      16 Mayıs 2012 - 13:39

      Nezaket sınırları içersinde olmak önşart olması kaydıyla bilgi sahibi olmuş olarak düşüncelerini ifade ediyor olmak herhalde en başta eğitimcilerden beklenen hal olmalı. Ne dersiniz değerli arkadaşlar?
      Felsefe mezunu olan ve özel sektörde 15 yıldır çalışan ve deneyim edinen bir rehber öğretmen olarak atanacak branşlar arasında bölümümüzün adının geçmemesi doğaldırki beni üzdü. Psikiyatr bir hocam, rehberlik hizmetlerini gerçekleştiren bizlerin bu alana oldukça uygun adaylar olduğumuzu düşündüğünü söylemişti:)

  71. ayse
    17 Aralık 2011 - 17:59

    ortaya bır fıkır atılır ınsanlara umit verılır ama gelgörki içi doldurulmayan açılımlar toplumda tıpkı yorumlarda olduğu gibi kaos oluşturur.kapitalist sıstemin dayatmaları bizi bu hale getiriyor ilkel toplumlardakı dayanışma dürüstlük nerde şimdiki kendinden baska bısey dusunmeyen emeğin sömürülmesine ön ayak olan toplum nerde arkadaşlar bunu karşılaştırdığımızda ortaya çıkan tabloya bakın bende bir sosyologum mesleğe saygı duyulmak bir erdemliktir hangi meslek olursa olsun ama anlaşılan en büyük eksilikte ordan kaynaklanıyor

  72. lale
    03 Aralık 2011 - 16:34

    arkadaşlar bunun başvuruları ne zaman nasıl oluyor.bilgisi olan benimle paylaşabilir mi?teşekkürler….

  73. ayben
    03 Aralık 2011 - 15:22

    kadro isteğinde bulunmuşlar ama bu iş 2012 de olacakmış babam sosyal hizmetlerde çalışıyor ondan öğrendim

  74. sorem
    02 Aralık 2011 - 17:24

    arkadaşlar bu haberi ilk duydugumda sevinmiştim ama

    hbr olarak kalacak gibi

    bi arkadaş bakanlıgı aramış öyle bir alım yok demiş

    :(

    • hümeyra
      02 Aralık 2011 - 21:50

      nasıl ya bu kadar haber boşuna olamaz.vardır bunun aslı inanıyorum…

  75. ayben
    02 Aralık 2011 - 13:52

    resmi gazetede yayımlanmış ama şu an acılan kadrolarda görünmüyor maalesef;:(

  76. ayben
    02 Aralık 2011 - 13:49

    arkadaşlar be ilana baktım ama aile destek uzmanı ile alakalı bir bilgi yok sadece belli bölümlere çok az sayıda sözleşmeli kadro verilecek

  77. ayda
    01 Aralık 2011 - 20:31

    burdaki link açılmıyor. alımla ilgili detaylı bilgi için tüm linklere baktım. yukarıda herkesin bahsettiği ilan yok.. bilgisi olan varmı arkadaşlar

  78. zhr
    28 Kasım 2011 - 16:33

    aile bakanlığı sözleşmeli çalışacak personeli açıklamış.http://www.memurum.biz/2011/11/aile-ve-sosyal-politikalar-bakanliginda-calistirilacak-sozlesmeli-personel-hakkinda-hizmet-sozlesmesi-esaslarinin-yururluge-konulmasi-hakkinda-karar.html.bu linkte görülebilir.bölümlerde açıklanmış.herkes için hayırlı olsun.psikolog olarak bölümümüze yer verilmesine cok sevindim.

  79. tuğba aldırmaz
    27 Kasım 2011 - 14:54

    öncelikle yazılanları okdugumu ve çok üzüldüğümü belirtmek isterim.burada bulunan herkes üniversite mezunu insanlar ama seviyeleri konuşma tarzları hiç eğitim almamış insanlar gibi.bunları kenarı atıp yorumumu yapmak isitiyorum.bakanımız bu bölümleri uygun görmüş.hepsinin yararı olabilir ama ben sosyolojinin bu konuda öncelikli olması gerektiği düşüncesindeyim.ve bir gerçek ki kim alınırsa alınsın o kişler eğitim alacaktır.biz sosyologlar büyük çapta toplumu ele alıyoruz ve bilindiği üzere aile de toplumun en küçük yapı taşı.biz toplumu ele alabiliyorsak aileyi de ele alabilir bu konuda danışman da olabiliriz.aldığımız dersler olsun işlediğimiz konular olsun bunun bizim alanımız olduğunu düşünüyorum.bu konuda ilgililerin söylenenleri dikkate alması gerektiği kanısındayım.benim merak ettiğimse kpss den kaç puan almamız gerekiyor?

  80. ayben
    25 Kasım 2011 - 16:00

    Lütfen dengimiz olan insanlarla tartışalım aradan çekilin artık tartışmanın seviyesi düşmesin.tabi herşeyin bi gerçeği olduğu gibi bide emitasyonu vardır.

  81. esra
    25 Kasım 2011 - 13:08

    kusura bakmada açıköğretimde kurtarmaz seni bence önce adam olmayı öğren okumuşta adam olamamış diye senin gibilere derler burası kibirli insanların yeri değil neyse seviyene inmek istemiyorum işim değil bu tarz insanlarla uğraşmak

  82. black cavalier
    23 Kasım 2011 - 16:14

    hayırlı işler bol kazançlar arkadaşlar bence sakin olun derin bir nefes çekin. Bu ne sinir bu ne toleranssızlık…! yapmayın eğer içinizde kalmış ise benden tavsiyedir ki bir psikoloji bölümü okuyunuz malum şans kapıyı bir kere çalar derler ama belki de bir daha çalabilir. Üslup önemlidir. Saygılar…

  83. ayben
    23 Kasım 2011 - 10:45

    esra hanım haklısınız bencede konuşmayı öğrenmek için hemen gidip bi açıköğretime kaydolmalıyım….:)bilmem anlatabildim mi??? (rahat kaydolurum zaten barajı geçmek yetiyo)

  84. SOSYAL HİZMET UZMANI
    21 Kasım 2011 - 10:41

    Arkadaşım SOSYAL HİZMET UZMANLARI NEDEN YOK. en başta sosyal hizmet uzmanları olması gerekmekte. tartışmalara bir göz attım. Tartışmalara son noktayı koyuyorum. Sosyal hizmet uzmanı teorik ve uygulamaya yönelik olarak. 1. Kişisel sosyal çalışma ile en mükemmel bir psikolog, 2. Sosyal grup çalışması ve toplumla çalışma yöntem ve becerileriyle en mükemmel bir sosyolog ve halkla ilişkiler uzmanıdır. görmüş olduğumuz dersler tamamen psikoloji sosyoloji halkla ilişkiler iktisad kamu yönetimi ve sosyal hizmet uygulamasıyla geniş bir alana hitap ederken neden Aile Sosyal Destek Uzmanı olamıyor anlamış değilim????????????? sizin bu tartışmalarınızın hepsi bunun yanında sönük kalır… o kadar.

    • s.h.u.
      05 Aralık 2011 - 01:59

      yorumlara baktığımda bu işle çok ilgili olmayan bölümden alım olacağını gören işsiz arkadaşlar haklı olarak kendilerinin istihdam edilmesini istemekte olduğunu gördüm. Durumu mantıklı olarak düşündüğümüzde Sosyal hizmet ve psikoloji dışındaki bölümlerden mezun kişilerin bu tür uygulamalarda yer almalarını doğru bulmuyorum. Çünkü aile ve sosyal politikalar bakanlığının merkezinde SHU’lar vardır. böyle bir çalışmanın da başında SHU’lar olmalıdır. Neden yer verilmediğini de anlamış değilim!

  85. yaren
    21 Kasım 2011 - 00:03

    çünkü sosyologlar aile sosyolojisi gibi bi ders gördükleri için aile danışmanlığı ile ilgili sertifikaya gerek duymuyolar birebir toplumsal bi sorun olduğu ve toplumsal sorunlarda psikologları yada pdr cileri değil sosyologları ilgilendirdiği için aile danışmanlığına tabiki sosyologlar öncelikli olacak..pdr ve psikolog arkadaşlar bugüne kadar siz bireyi ele aldınız..tek tek bireylerin sıkıntılarıyla ilgilenirken şimdi bu toplumsal sorunlarla bukadar biz alakadar olmalıyız demek neden acaba!!

  86. esra
    19 Kasım 2011 - 12:15

    fakülte okuyan arkadaşım ayben fakülteyi okumuşun ama nerde nasıl konuşman gerektiğini bilmiyosun fakülte okumuşun ama kendini geliştirememişin ne yazık açıköğretim okuyan insanları küçümsüyorsun ama bilmediğin bir şey var onlar senin çalıştığının üç katı daha fazla çalışıyor ve bir çoğu evde kendisi çabalıyor ve üniversiteyi bitirmeye hak kazanıyor bence ayrım yapmanın hiçbir mantığı yok burada birbirine hakaret eden arkadaşlarıda saygıya davet ediyorum saçma sapan şeyler yüzünden birbirinize düşüyorsunuz farkında değilsiniz herkez hakettiği yere bir şekilde gelecektir

  87. Hexe
    19 Kasım 2011 - 02:27

    aile danışmanlığı ne zaman alınacak bir bilgisi olan varsa lütfen cevaplasın ayrıcı diyelimki bu kasım atamasında atandık tam o sırada alım oldu aile danışmanlığına, yine de başvurabiliyor muyuz yoksa atandığımız için puanımız yanar mı?

  88. s'o's !
    18 Kasım 2011 - 20:55

    arkadaşlar boşuna tartışıyorsunuz aranızda. Her kafadan bir ses çıkıyor. çoğumuz kendi istediğimiz bölümlerde bile okuyamamışken , sanki mesleklerini aşkla yapan insanlar gibi ahkam kesiyorsunz. psikoloji okuyan psikolog alınsın diyor, sosyoloji okuyan sosyolog alınsın diyor, biraz realist yaklaşın. bn de sosyolojiden bu yıl mezun olcm ve biran önce neresi olursa atanmak istyrm. çoğumuzda böyle değilmiyiz. Yani burada ‘başını sokma’ derdinde herkes yoksa ay benm mesleğim asıl olmalı falan .. hikaye bunlar. her yıl ülkemizde birşeyler değişiyor ben artık bunun bölüme ya da kpss puanına değil de şansa ve ‘kayırmacılığa’bağlı olduğuna inanıyrm. her yerde kliyantalist ilişkiler var. bence boşuna konuşup kendinizi yormayn. yazın tercihlerinizi gitsin artık yapcak birşey yok!!.

    • mezzaluna
      12 Ocak 2012 - 17:14

      yorumunuz yayın kriterlerimize uymaması nedeniyle yayınlanmamıştır.

  89. özge
    18 Kasım 2011 - 15:20

    ne kadar saçma bir uygulamadır bu ya… ben rehberlik ve psikolojik danışmanlıkta okuyorum. aile danışmanlığı benim bildiğim psikolojik danışmanların 2 yıl tezli yüksek lisansla olabildikleri şey iken şuan alımda psikolojik danışmanlar bile yok. ne oluyor size sosyologlar felsefeciler hepiniz okul psikolojik danışmanlığına ve diğer danışmanlık alanlarına SALDIRMAYA başladınız. biz bu bölümleri derece yaparak kazandık siz kıytırık kıytırık okuyup bizim tahtımıza sahip çıkıyorsunuz. gerçi bizim hükümette kabahat.!!!!!

    • serap
      06 Aralık 2011 - 15:03

      kıytırık kıytırık lafını okurken bir gülümseme belirdi suratımda :) bu kadar “faşizan” bir düşünce tarzına sahip olmanız PDRci olarak size yakışmıyor. babanız ne iş yapıyor kendisi de zannedersem derece yapanlardan ki bu kadar aşağılayıcı bir bakış açısına sahip olmuşsunuz. gözünüzü açıp biraz etrafınızda gözlem yapmanızı dilerim.

    • halime
      22 Aralık 2011 - 16:04

      özgecm kıytırık bi bölüm okumamışsın ama kıytırık kıytırık konuşuyosun.. bence sen boşuna okumuşsun bu kafayla nasıl derece yaptın anlamak zor…

  90. busra
    18 Kasım 2011 - 12:02

    irem.. A ya da B grubundan olduğuna dair bi bilgiye rastlayamadım da ben.. net bi sekilde B den alım yapıldığını söylemişsin. bu bilgiye nerden ulaştığını benimle paylaşır mısın?

  91. özlem
    17 Kasım 2011 - 13:42

    ben sosyoloji mezunuyum ayrıcada adliyede memurum benim bu aile danışmanlığına başvururken kpss ile mi başvuracağım ben zaten memurum kurumlar arası geçiş olurmuki acaba bilgi verirseniz sevinirim

  92. ayben şenol
    17 Kasım 2011 - 13:40

    Engin bey size maşallah terimleri baya iyi öğrenmişsiniz ama henüz okuduğunuzu anlamayı öğrenememişsiniz sosyal hizmetlerde çalıyorum demişsiniz benim babamda sosyal hizmetlerde çalışıyor ve inanın sizden daha çok bu işin içinde bulundum.ayrıca böyle bir alan hiç duymadım demişsiniz duymamanız çok normal çünkü yeni bir alan,orda aile içi çatışmadan ziyade ailelerin fiziksel şartlarının uygunuzluğunun altı çizilmiş ben bu işin aynısı Gönül Kuşağı Yardım Derneğinde yaptım.Ayrıca yüksek lisansımı da yapmış bulunuyorum bir yıldır da belediyede rehber öğretmen olarak çalışıyorum ve inanın hiç zor değil.Devlet okullarında pdrciler en boş gezen ve istenmeyen öğretmenlerdir. hastanelerde psikologlar ise odasına kimse girmeyen birçoğununda kendi ifadesiyle kendinde bir sıkıntı olduğu için bu branşı tercih etmiş kişilerdir.entel olucaz biz diye tutturmuşsunuz bi pdr ve psikoloji hayranlığı gidiyosunuz.Şimdi sorsam sosyologlar ne iş yapar diye ona da cevabınız yok.Bilmediğiniz konularda ahkam kesmeyin nitekim sosyologlar sahaya çıkınca sizin ne kadar boş oturduğunuz anlaşılacak diye rahatsızlık duyduğunuz açık ve net….

  93. özlem
    15 Kasım 2011 - 19:14

    irem teşekkür ederim cevapladığın için

  94. özlem
    14 Kasım 2011 - 19:09

    bir şeyi çok merak ediyorum alımlar lisans mezunlarından olacak bu kesin peki 2011 kpss de geçerli olacakmı yapılan yorumlarda hep 2010 daki diye geçiyo o zaman 2011 kpss ye biz boşuna mı girdik eğer bu konuda net bir bilgisi olan varsa cvp yazabilir mi

    • irem
      15 Kasım 2011 - 15:10

      özlem 2011 deki kpss A grubu .. aile danışmanlığına B grubu kpss den alım yapılıyor. o yüzden 2010 daki B grubu geçerli sayılıyor..2012 de yapılacak kpss de B grubu olacak yine .

  95. engin
    14 Kasım 2011 - 18:23

    son olarak aile danışmanlığı olabılmek ıcın yıukselk lısans yapmak veya kısa surelı bır eğitim le sertifa almak gerekıp bunuda sadece psikyatrisit psikolog ve pdr mezunları alabılırken bu işin ehli ve önceliği nasılda sosyalogların öğretmenlerın ve baska bı meslek gurubunun olabılıyor anlamıyorum nese galıba bazı terımlerı daha ıyı kavramamız gerekıyor

  96. engin
    14 Kasım 2011 - 18:19

    ayben hocam konu ‘aile sosyalojisi’olsa haklısınız sosyal hizmetlerde çalışıyorum ve konuya vakıfım aile danışmanlığı pozisyonu en genel anlamdada aile içi çatışmalrı minimize etmekğı içindir ki buarada aile danışma merkezinde çalışıyorum ve aileleri topluma kazandırma gibi bi caba icersinde olan bı alan duymadım ve mantık hatası olur ıyı dusunursek. kişileraarası çatışmayı minimşze etmek aile içiiletişimi kuvvetlendirmek zaten toplumun en enomlı dınamığı olan ailenin süreklilşğini sağlar ki bu konudada bı psikoloğun ilk pozısyında olması bilimsel bir tavır olacaktır.

  97. engin
    14 Kasım 2011 - 18:10

    yav bu tür ortamlarda yorum yapmam ama okudğum bıkaç şey cok tuhafıma gitti. öncelikle laf gideceği yeri bilir.söyleyecelerime geleceksem; kardeş ben bir psikoloğum hiçbir bölümü de küçümsemem her bölümün kendine özgü pratikleri çözüm alanları çalışma metdoları vardır aile danışmanlığı konusunda psikologların öncelikle görevlendrilmesi gerektiğini düşünenlerdenim sazan gibi atlayan tüm meslek elemanı arkadaslara söylüyorum özellikle psikolojinin bilimsellikten uzak oldugunu düşünenlere; ben alan mezunu olmama rağmen teknik olarak cok zayıım bırcok psikolog için oledir cunku turkıyedekı akaedemık çalışmalr ve eğitim cok alt duzeydedır bu alanda çalışan nsanlar bıle COK FAZLA TEORIK VE PRATİK BİLGİ rektiren AİLE DANIŞMANLIĞI konusunda kendine güvenmezken sizdeki bu özgüven ne kardeşim bırakın herkes daha verımlı olacagı ıslerde çalışssın cok basıt oldugunu dusunuyorsunuz aile danışmanlığının bunun için nlerei okuyup bitirmen kimleri tanıyıp anlaman gerekıyor bılıyonmu belkıde ısmını ılk kez dyacagın yuzlerce psikanilist vardır öğrenmem gereken bu işiçin biz bile yolun cok basındayken siz işi aldınız da uzamnlaştınız yav

    • serap
      06 Aralık 2011 - 14:52

      siz de dilerseniz bir de sizin deyiminizle “sazan” meslek dallarının ne işe yaradığını, lisans eğitimlerinde tam olarak hangi derslerin pratiklerin ve teorilerin gösterildiğine bakın derim. sözkonusu burada tartışılan konunun iktidar savaşından farkı kalmamış. Üzülüyorum bu birbirimizi anlayamama -daha doğrusu anlamamak istememe- haline.

  98. serpil önal
    13 Kasım 2011 - 16:04

    Merhaba. Aile Danışmanı alınacak, kimlerin ve hangi bölümlerden alınacağı da açıklanmış fakat, hangi tarihlerde nereye nasıl başvurulacağı açıklanmamış. Daha detaylı bilmek istiyoruz. Biz başvuru yaparken, hangi tarihte, nereye nasıl başvuru yapacağız? Bu konuda daha detaylı ve geniş bir açıklama yaparsanız çok seviniriz. Teşekkürler.

  99. orhan kemal
    13 Kasım 2011 - 09:28

    katlıyorum senem sana… çok iyi bir noktaya değinmişsin…

  100. Senem
    12 Kasım 2011 - 15:54

    Sistem insanları”okumuş” insanları bile ne güzel birbirine düşürüyor.. Aslanlar kendi ağızlarına gelmesi için, birşeyleri kapma telaşesiyle, bilimsel olarak algılanan branşları okuyan insan aslanlar kapışıyor önlerine düşürülenleri ne güzel ! Kapışmaları da bu denli kalitesiz söylemlerle.. Herkesin derdi inandığını söylemek değil, kendine atamalarla yer açıp atanmak. Aile danışmanlığı ebelek gübelek bir alan olmayıp alanı kapsar. Bu da psikoloji, sosyoloji mezunları için açılmalıdır. Halkla ilişkiler aile danışmanlığı için komik bir öneridir. Haydi bakalım herkes her görevde zaten. Ne var ne yoksa atayın gitsin, ortaya karışık !

  101. pskozlem
    11 Kasım 2011 - 15:21

    halkla ilişkiler mi????yok artık matematikçileri de alsınlar ozaman…

  102. dyd
    11 Kasım 2011 - 12:30

    alımlar ne zaman ve ne sartlarda olacak bilen var mı ??? bir de bu yıl ki kpss puanına göre mi yoksa gecen yıl ki kpss puanına göre mi alım yapılacak??? aralık ayında teorik çalışmalar yapılacaksa bu çalışmaya alınacak olanların aralık öncesi veya aralık ayı içerisinde alımının yapılması gerekmez mi?? eger alımlar belirttiğim zaman zarfı içerisinde olacaksa şayet alımların gecen yıl ki kpss puanına göre alınmasında fayda olduğunu düşünüyorum….

  103. ayben şenol
    10 Kasım 2011 - 13:28

    açık öğretim mezunları sizdee sıktınız artık önce bi fakülte mezunu olun sonra gelin burda sosyoloji psikoloji mezunları konuyu tartışıyor sizde girmiş araya saçma sapan sorular soruyosunuz hem açık öğretimle üniversitenin uzaktan yakından alakası yok onuda geçtim açıköğretim önlisans bide hem kel hem fodul bunca atanamamış fakülteli varken size mi kaldı bu iş herkes yerini bilsin…

    • orhan kemal
      12 Kasım 2011 - 15:02

      yahu allah aşkına şu psikologlar ne aç gözlü oldu çıktı yaa…. eğer bir kişi ise mesele eywalah buyrunn siz ilgilenin, (tabi buda kısıtlı konuda olmak üzre mesela sağlık..)ama e bi durun yaa bu ülkede sosyologlar var yaa.. her naneden siz alnlamıyosunuz… bilakis her naneden biz anlıyoruz ama bunu alayacak kapasiteye sahip insan sıkıntısı var türkiyede… neyse pskkologlar susunn…!!! umarım bu ülke ve insanları sosyoloğun ne işe yaradığını anlayacak insanlar yetiştirir… saygılar herkese…

      • serap
        06 Aralık 2011 - 14:45

        orhan kemal bey kesinlikle size katılıyorum fazla söze hacet yok

  104. sosyolog
    06 Kasım 2011 - 11:40

    Ayben Şenol durumu çok güzel açıklamış bence diycek bişe yok “Aile Sosyolojisi” bizim alanımızdır. Aile sosyolojisi üzerine dersleri boşuna incelemedik..Sosyoloji mezunu olarak rehberlikçi olarak atanmalara bende karşıyım bu konuda haklısınız ama her alanda sizin işiniz değil kabul edin ve susun.. Bu alımda birinci hatta tek öncelik sosyoloji bölümüne aittir ve diğer bölümlere gerek kalmadan açığı kapatacak kadarda mezun vardır zaten..

  105. ayt
    04 Kasım 2011 - 19:17

    bu alımlarda açık öğretim mezunları da mı başvuru yapabilecek ben halkla ilişkiler önlisans mezunuyum allah rızası için bilen varsa cevaplasın

  106. meltem
    04 Kasım 2011 - 08:38

    ayben şenol un tüm yazdıklarına katılıyorum, hakikaten burada saçma sapan yorumlar yer alıyor. aile danışmanının ne demek oldugunu daha iyi öğrenmeniz gerektiğine inanıyorum. gerçekten bu iş için önce sosyologların sonrada psikologların alınması gerekir kanaatindeyim, daha sonra da bahsi geçen diger bölümlerde devam edilebilir. bir de dikkat ederseniz bir sıralamayla verilmiş bölümler, önce sosyoloji yazıyor. (sakın demeyin ki baş harfi sırasına göre yazılmış) herkesin için hayırlı olsun şimdiden. ben de sabırsızlıkla bekliyorum başvuruları ne zaman yapacağıımızı????

  107. zhr
    02 Kasım 2011 - 16:06

    Aile danışmanlığı sertifikasına sahip bir psikoloğum.Bu sertifikayı alabilmek için özel bir eğitime tabi tutulduk.Ayrıca bu sertifikayı sadece Psikolojik Danışa ve Rehberlik, Psikoloji, Psikiyatri ve Sosyal Hizmetler lisans ve lisansüstü programlarından mezun olanlar alabiliyor.aile danışmanlığı http://www.ailedanismanligiegitimi.com/turk-pdr-der-aile-danismanligi-egitimi-izmir.html bu linktede görülebilir.umarım alımlarda bu koşulları dikkate alırlar.

  108. ayben şenol
    02 Kasım 2011 - 13:51

    Psikoloji bölümü okuyanların bu tutumu beni çok sinirlendiriyor.Dünya kendi etrafınızda dönüyor zannediyorsunuz.Evet bölümünüz şu anda para eden bir bölüm olabilir ancak bilimsellik söz konusu olduğunda sosyoloji ile asla boy ölçüşemez.zaten yukarıdaki ilanın içeriğini iyice okursanız psikologluk bir durum olmadığını anlarsınız. Kaldı ki yorumunuzda yazdığınız sağlık ocağı bünyesinde olsun tabiride sizin konuyu iyi kavrayamadığınızın göstergesidir.Bahsedilen ilan sağlık sektörüyle değil sosyal hizmetlerle alakalı bir bölümdür.Sağlık sektöründe bu iş için yeteri kadar alan bulunmaktadır.konunun içeriği bir şekilde topluma entegre olamamış ailelerin uyum sürecine katkıda bulunacak uzmanlara ihtiyaç duyulmuştur, yani bunlar panik atakmı?depresifmi diye sorgulamıyoruz kişileştirmiyoruz bütünüyle ailenin sıhatine faydalı olabilecek eylemlerde bulunmak tüm mesele.Kısacası bahsedilen “AİLE SOSYOLOJİSİ” aile psikolojisi değil (tabi varsa böyle bir alan) ve biz aile sosyolojisini gerçekten iyi biliyoruz.Bir de biz sisin alanınıza müdahale etsek kıyamet koparırsınız.böyle boş savunmalarla karşımıza gelmeyin biraz mantıklı olun (tabi mantık biliyorsanız)

    • black cavalier
      23 Kasım 2011 - 16:42

      Ayben hanım sizi nezakete davet ediyor ve yaptığınız yorumların içeriğinin hakaret ve kişileri aşağılayıcı itibar zedeleyici nitelikte olduğunu belirtmek isterim. Sakin olmanızı tavsiye eder ve üslubunuza özen göstermenizi rica ederim.

    • Ptk
      08 Eylül 2012 - 04:47

      Bence en doğru yorum ve açıklamayı yapan arkadas,tebrikler.

    • Ptk
      08 Eylül 2012 - 04:51

      Sizi tebrik ediyorum Ayben Hanım. Konuyu anlayamayanlara gayet aydınlatici bir yorum.

  109. sssssssss
    02 Kasım 2011 - 11:58

    hekes ne zorluklarla okuyor biliyor musunuz sonuçta emek veriliyor bölüm ne olursa olsun bayan pskesra pskologmuşsun ama mantığın yok ben halklailişkiler mezunuyum bölümleri küçümsemeye hakkın yok insanı araştıran bilimleri okumuşsun ama insanlıkdan nasibini almamışsın

  110. unal ozogul
    02 Kasım 2011 - 11:38

    evet kpss ile 5055735278 soru sorabilirsiniz

  111. ahu
    01 Kasım 2011 - 22:46

    başvurular ne zaman olacak?kpss ilemi alım olacak acaba?

  112. erosenna
    01 Kasım 2011 - 11:52

    felsefe grubu mezunuyum bizim adımız neden yazmıyor yada bizde başvurabilecek miyiz. bizim de başvurma hakkımız olmalı felsefe psikoloji sosyoloji birbirini destekleyen ve besleyen bölümler. ayrıca bir psikoloji hocası demiş ki sosyoloji mezunları at gözüyle bakıyor demiş yazıkkkkk ben buna yansıtma derim kendi at gözüyle bakıp millete satasıyor empati kuramıyor. arkadaşım psikoloji okumussun ama sözde kalmıs okuman sen öğrendiklerinin özünü kavrayamamısss ve hayata gecirememişsin.

  113. adsız sosyolog
    01 Kasım 2011 - 08:44

    kişisel çıkarlarınızı bir kenara bıraksanız da toplumdaki bu sorunun nasıl çözüleceğiyle ilgili tartışsanız?

  114. PskEsra
    31 Ekim 2011 - 22:40

    Sosyoloji mezunlarının ders içeriğini gayet iyi bilerek açıkcası aile danışmalığına yönelik bir eğitim aldıklarını düşünmüyorum. Uzun süredir çalışan bir psikolog olarak eğer böyle bir alım yapılacaksa önce psikologlardan başlanmalı, kalan meslek gruplarına ise ön eğitim ile verilmelidir.Gerçekçi olalım arkadaşlar sosyoloji zor bir bölümdür ama aile danışmanlığı için artı eğitim gerektirir.Diğer bölümlerin anlamsızlığını konuşmak bile istemiyorum, psikolojiden sonra sosyoloji ya da felsefe mezunları gibi insanı araştıran bilimler dururken iletişim ve halkla ilişkiler mesleklerinin isminin geçmesi üzücüdür.

    • Onur Madenci
      04 Kasım 2011 - 12:59

      bence senin gibi sadece kendini düşünen bir bireyin olması üzücü.Sen halkla ilişkiler mesleğinin içeriğini biliyo musun peki sallıyosun..cahil kalmışsın mantıksız insan.. sen nasıl psikolog oldun eğitim sistemimiz bu kadar kötü işte..

      • Ö.K
        17 Kasım 2011 - 10:21

        Sadece fikrini açıklayan birine “sallıyosun, cahil.., mantıksız” şeklinde hakaret ederek halkla ilişkiler mesleğinin ne kadar etkili ve yetkili olduğunu göstermiş oldunuz…
        Eğitim sistemimizin kötü olmasının en güzel örneği sensin bence kendini bilmez insan.

        • R K
          30 Ocak 2012 - 12:20

          Kardeş bence sen değil toplum mühendisi olmayı kendinle bile iletişim kuramasıyorsun o iş ilanında halkla ilişkiler uzmanı aranıyorsa bir nedeni vardır.Bu arada bir ailede iletişimi en iyi halkla ilişkiler uzmanları anlatır.

          • R K
            30 Ocak 2012 - 12:53

            Kardeş ben sana sosyolojinin bu iş için gereksiz olduğunu söylemiyorum sosyolojinin önemini tartışmak gereksiz ama ben senin düz bir mantıkla halkla ilişkiler mesleğinin bu iş için gereksiz oduğunu düşünmene karşıyım sen bu işe alındığını farzet peki sen işini en iyi şekilde yapmak için en iyi iletişim yolunu kullanmıyacan mı kusura bakma ama bir aileyede en iyi iletişimide iletişimciler olarak halkla ilişkiler uzmanları anlatır.

    • halil
      08 Aralık 2011 - 12:48

      psk.esra siz sosyoloğun ve pisikoloğun ne iş yaptığını bildiginizden emin misiniz. sosyoloji için kullanılan diğer kavramları duydunuz mu? toplum bilimi veya toplum muhendisliği, sosyologun görevi: toplumdur, toplumun yaşam biçimini incelemek ve daha iyi bir yaşam için önerilerde bulunmaktır. siz sosyolojiye ne kadar yakınsınız bilmiyorum ama bizim yan alanımız psikolojidir.

  115. eeeeeee
    31 Ekim 2011 - 12:25

    arkadaşlar bu alımlarda iş danışmanlığı gibi mi olacak bilgisi olan varsa lütfen cevaplasın

  116. eyüp
    31 Ekim 2011 - 12:19

    arkadaşlar bende sosyoloji mezunuyum gerçekten aile bakanımız sosyoloji mezunlarına çok önem vermektedir

  117. Hasan
    30 Ekim 2011 - 15:39

    Dg denen şahıs sen hiç birşeyden anladığın yok gördün gibi sosyal bir ağdan bahsediliyor laikligi ise sadece tek bireyler ilgilenir ve delilerle ilgilenir:} tamam mı.

  118. arman
    30 Ekim 2011 - 13:47

    sosyoloji bölümünün aldığı dersleri ve bunların içeriğini bilerek yorumunuzu yapınız.
    2012 yıl içersinde deniliyor ; bu 2012 sınavından sonra mı acaba..
    değilse ne zmaan gerçekleşir?

  119. elz
    30 Ekim 2011 - 03:34

    acaba açık öğretim halkla ilişkiler mezunları içinde mi geçerli bu alımlar lütfen bilen varsa yorumlarınızı bekliyorum

  120. dyg
    29 Ekim 2011 - 11:51

    ne kadarrr sacma sosyoloji halkla iliskilier mezunu almalariii at gozluguyle bakiyorlarrr tabi aile danismani aliyosan kardesim psikolog alicaksinnn saglik ocaklarina koyucaksinnn o kadrrr

    • eylül
      29 Ekim 2011 - 21:36

      yok yaaa sağlık ocağına koyacakmış mış.sosyoloğun okuduğu dersleri biliyormusunda beğenmiyorsun dyg denen şahıs? birşeyleri bilmeden kanuşma galiba ilkokul mezunusun

      • aslı
        13 Aralık 2011 - 10:16

        eylül haklısın ama bazıları bilemiyor iste sosyologun dahil oldugu alanları,asıl o sahıs at gozlukleriyle bakiyor olaya.İnsallah en yakın zamanda hakettigimiz yerlerde oluruz biz sosyologlar.

        • gamze
          31 Ocak 2012 - 13:04

          ben de aynı şeyi umuyorum =) ve bir sorum var, bu “aile uzmanı” atamalarıyapıldı mı yapılacak mı, ben daha bugun gördüm haberi, telaşa kapıldım şuan biraz, kaçırdık mı acaba diye.. çok bir haber de bulamadım internette açıkçası

    • ss
      04 Kasım 2011 - 00:42

      halkla ilişkiler araba tamir etmiyo zaten onların da görevi bunlar.Bu tür işler için de eğitim alıyolar cahil cahil yorum yapmayın

    • fatma akgün
      04 Kasım 2011 - 08:51

      öncelik olarak sosyologların bu yerlerde çalışması kesinlikle doğru ailenin toplumsal yaşamdaki yerini sosoyolog anlayabilir psikolog ise bireyin kişisel özellkilerini kavrayabilir ama soosyolog bi açıdan ele almaz olayı sosyal yönden ekonomik,kültürel,maddi ve manevi açıdan alır bu iş de soosyolog da biter anladınız mı ….

    • azade
      15 Kasım 2011 - 12:10

      siz sosyoloji mezunlarının nasıl bir eğitimi aldığını bilmeden yorum yapıp psikoloji mezunu alınsın diyemezsiniz… bir defa sosyoloji nedir? onu öğrenin aile sosyolojisi diye bir ders aldık biz, bizim işimiz zaten aile, toplum gibi kurumları çözümlemek psikoloji ise bireyseldir bunun ayırdına varsanız iyi olur…

    • mhmmt
      15 Kasım 2011 - 14:08

      asıl at gözüyle bakan aile bakanlığı ile sosyoloji arasında bağ kuramayan kısır zihniyetlerdir like you:!

    • serap
      06 Aralık 2011 - 14:37

      sevgili dyg. öncelikli at gözlüğü dediğin şeyi senin ve senin zihniyetinde olan buradaki diğer insanların taktığını söylemekten geçemeyeceğim. her ne mezunusunuz bilmiyoruz ama ben sosyolojiyi bizzat içinden okuyan bir insan olarak cevap hakkını kendimde görüyorum. öncelikle olarak üniversite eğitimi esnasında başka bölümlerin birinci sınıfta “SOSYOLOJİYE GİRİŞ” derslerinde görÜLEN dersten çok farklıdır sosyoloji. eğer açıp bakma imkanınız varsa işkembeden atmadan önce bakmanızı dilerdim. Herneyse… Okumayı sevmeyen bir toplum olduğumuzun göstergesi bu, sizi de anlıyorum zor birşey araştırıp okumak. Sosyoloji eğitimi boyunca AİLE SOSYOLOJİSİ,göç, eğitim, kalkınma, sosyal politika,politika,iletişim, iktisat, türkiye tarihi, psikoloji, sağlık sosyolojisi ve modernleşme gibi birçok dersleri alıyor olmamız bile size yeterli bir cevaptır diye umuyorum. he bu arada AİLE dedğimiz şey toplumun yapı taşıdır. Dolayısıyla aileyi toplumdan saymayanlara duyurulur!

    • halil
      08 Aralık 2011 - 12:32

      ne kadar dar bakıyorsun arkadaş! aile ve toplum sosyologun işidir bireysel vakaları incelemiyorki psikoloğ alsınlar. ayrıca sizler zaten psikolojik danışman olarak atanıyorsunuz çeşitli kurumlara. bizim alanımıza da el atarak bencilleşmeyin.

    • emel
      07 Şubat 2012 - 17:45

      psikolog seni tedavi etsin tabi

    • Meryem
      19 Nisan 2012 - 13:08

      Duygu sosyoloji okuyanlar bence psikoloji okuyanlardan daha fazla hakediyorlar. Biz hem topluma yönelik hem bireye yönelik dersler alıyoruz.

    • zeliha
      25 Nisan 2012 - 14:19

      Sosyolog almayıpta kimi alacaklar psikoloji ile sosyoloji arasındaki farkı anlada sonra yorum yap sen.Sen hangi bölümlerden alındığına baktın mı sadece takıldığın nokta sosyoloji mi oldu?

    • memet
      17 Ağustos 2012 - 16:07

      Sosyologlar en az sizin kadar hakedıyo. Ayrıca sosyoloji müfredatıni biliyo musunuz kafanıza göre Yorum yapıyorsunuz rahat olun siz de atanıyorsunuz bencilliği bırakın biraz da başkalarına bakın

  121. ....
    28 Ekim 2011 - 21:54

    ya okumuyo musunuz yukarıda ki açıklamayı da hala soruyosunuz yok artık ya

  122. canan akgül
    27 Ekim 2011 - 19:37

    aile danışmanlığı için eleman alımı hangi şehirlerde düşünülüyor? Ben önlisans halkla ilişkiler mezunuyum, başvurabilir miyim?

    • ersin
      26 Ocak 2013 - 06:01

      daha pilot illerde 2017 den sonra türkiye geneli

  123. zeynep
    27 Ekim 2011 - 17:00

    muhasebe mezunları başvurabilirmi başvurular ne zaman başlar önlisans

  124. Emsal
    27 Ekim 2011 - 16:39

    ne zaman ve nasıl başvurabiliriz??

    • sosyolog
      19 Ekim 2012 - 10:11

      arkadaşlar,işsizlik sizde strese neden olmuş galiba.her bölüm her alan değerlidir ve saygı değerdir.bu kurama ve aile ile ilgili hepinizin katkıları olacağına inanıyorum;ancak aile ve toplumsal olgular denilince ilk akla gelen sosyologlar olacağı konusunda hem fikiriz.gönül isterki her kes kendi alanında iş bulabilseydi malesef ülkemizde mümkün görünmüyor.durumun sosyolog ,psikolog,felsefe,iletşim, sosyal çalışma vs.birçok alanda ve hatta tıpla ilişkisi olduğunu biliyoruz yani demem o ki disiplinler arası transformasyonundan bahsediyorum bilimler ve özellikle sosyal bilimlerde artarak devam eden alanların çakışması ve örtüşmesi böyle yorumlara neden oluyor.her kes yapabilir ancak sosyologlara biraz daha pozitiflik sağlanmalı kanaatindeyim. belkide EKPLER kurulmalı ve ekipdekilerin birbiriyle uyumlu çalışması bu şekilde daha sağlıklı bireyler,aileler ve toplumlar oluşturulablinir hepimiz için hayırlısı olsun.

  125. selvi
    27 Ekim 2011 - 14:14

    editor aday memurlar da baswuru yapabiliyormu ayrıca baswurular ne zaman baslar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

SİTEMİZDEKİ BENZER İÇERİKLER

KHK 693 ve KHK 694 Resmi GazetedeOlağanüstü hal kapsamında 2 adet kanun hükmünde kararname daha resmi gazetede yayımlandı....
2018-2019 Memur Maaş Zammı Belli Oldu2018-2019 Memur Maaş Zammı açıklandı. Memur maaş zamları 1 Ocak 2018’den...
ÖSYM Başkanı İstifa EttiÖSYM Başkanı Ömer Demir görevden ayrılma talebimi iletmiş bulunuyorum dedi. ÖSYM...
Yok Böyle Şoför İlanı!Böyle Şoför alım ilanı görülmedi! Salihli Demirci Belediyesi İşkur’da...
KHK 681 Resmi Gazete TAM METİN 6 Ocak 2017 CUMA Resmî Gazete Sayı : 29940 (Mükerrer) KANUN HÜKMÜNDE KARARNAME OLAĞANÜSTÜ...
KHK 680 Resmi Gazete TAM METİN 6 Ocak 2017 CUMA Resmî Gazete Sayı : 29940 (Mükerrer) KANUN HÜKMÜNDE KARARNAME OLAĞANÜSTÜ...
KHK 679 Resmi Gazete TAM METİN 6 Ocak 2017 CUMA Resmî Gazete Sayı : 29940 (Mükerrer) KANUN HÜKMÜNDE KARARNAME OLAĞANÜSTÜ...
8 Aralık 2016 Tarihli Müftü AtamalarıKarar Sayısı : 2016/863 1. Kırklareli İl Müftüsü İsmail BAYRAK’ın başka bir...
7 Aralık 2016 Tarihli AtamalarATAMA KARARLARI 2016/9421    Büyükelçi Atamaları Hakkında Karar 2016/9568   ...
3 Aralık 2016 Tarihli AtamalarBaşbakanlıktan: Karar Sayısı : 2016/843 1. Açık bulunan 1 inci derece kadrolu ve...

EN SON YAPILAN YORUMLAR

Kara Kuvvetleri KPSS 50 Puanla Subay ve Astsubay Alıyor için mezunuz diyorki;

58 puanım var 2 puanla kaçırıyorum bende düşer mi ki acaba ya

TSK Muvazzaf Subay ve Astsubay Alacak için Ahmet diyorki;

Geçen sene 50-55 ile alan özel kuvvetler subaylığı neden bu sene 60 istiyor ki! Düşme ihtimali var mı acaba?

KPSS ile Memuriyete Girişte Yaş Sınırı Var mı? için Ad... diyorki;

sizlerde haklısınız ama yas sınırı koymaları daha iyi ,yas siniri olsazsa 50 yaşında memur aldı diyelim zaten yaşlanmış ne is yapacak ki 50 yaşındaki